Avatar billede stig88 Nybegynder
31. marts 2001 - 12:44 Der er 23 kommentarer og
2 løsninger

Jubiiiiii - vi får gratis cola

For et par år siden blev lederne hos Jubii berømt, eller rettere berygtet for ikke at kunne tåle succes uden at blive vulgærliberalister.

Det var ikke velset at være medlem af en fagforening, eller at tage barselsorlov. Alm. lønmodtagerrettigheder var ikke vigtige blot man fik gratis cola og pizza (når man sidder på arbejdspladsen til langt ud på aftenen).

Spørgsmålet er:
Efter at kurserne på IT aktierne er faldet, er drengerøvene hos jubii blevet mere nuanceret i deres livssyn eller er de stadig vulgærliberalister ?
Avatar billede hoejrup Nybegynder
31. marts 2001 - 13:03 #1
Så kan jeg bedre forstå at jubii mangler 40 kvalificerede medarbejder, for de dygtigste flygter simpelthen ud af firmaet.

/per
Avatar billede limemedia Nybegynder
31. marts 2001 - 13:05 #2
hvornår har vi sidst haft rettigheder ? *g*
Avatar billede ezzuk Nybegynder
31. marts 2001 - 13:21 #3
hvem gider egentlig betale for jubii???
Avatar billede ezzuk Nybegynder
31. marts 2001 - 13:23 #4
vulgærliberalister- forklar venligt det til mig. hvad betyder det præcist?
Avatar billede leiling Nybegynder
31. marts 2001 - 13:37 #5
jubii sucks!!! Google Rules
Avatar billede hoejrup Nybegynder
31. marts 2001 - 13:43 #6
leiling> Enig, Jubii søgemaskine er en gammel kone på lerfødder, og underholdningen på sitet sucks.

/per
Avatar billede tommyf Nybegynder
31. marts 2001 - 13:53 #7
Deres betalingsmodel bliver deres undergang.

Internettets fordel er dets aktualitet, og hvor bliver den af når det tager jubii 3-6-12-24 måneder at tilføje en side? Når de endelig bliver tilføjet, vil 90% ikke være aktuelle længrer.
Avatar billede ezzuk Nybegynder
31. marts 2001 - 13:54 #8
rock.jubii er fin nok.

altavista er nu den bedste søger
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
31. marts 2001 - 19:17 #9
www.google.com ER den bedste søgemaskine. Det kan godt være AltaVista søger godt, men Google finder ALT...
Avatar billede ezzuk Nybegynder
31. marts 2001 - 19:31 #10
inklusive ALT lort. jeg kan nu bedst lide altavista
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
31. marts 2001 - 19:32 #11
ezzuk:> google.com finder kun lort hvis du søger efter lort!
Avatar billede ezzuk Nybegynder
31. marts 2001 - 19:38 #12
nej. når jeg søger efter \"lort\", indgår du også i resultaterne :-)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
31. marts 2001 - 19:41 #13
ezzuk:> det må være fordi jeg står listed under folk der har en LORTe computer ;o)
Forøvrigt så jeg dig under \"landsby tosser\" ;o)
Avatar billede ezzuk Nybegynder
31. marts 2001 - 19:46 #14
antyder du at kolding er en landsby??? og at jeg er en tosse? lad mig checke det ud....:-)
Avatar billede pcn Nybegynder
31. marts 2001 - 21:07 #15
Jeg gider ikke længere bruge JUBII, det er portal for førstegangs brugere, og da nu salget går ned er resultatet givet (antallet af førstegangs brugere). En søgemaskine er google basta.
Prøv iøvrigt:  ( google ctl_enter ), kan rettes i regedit til dk. Hvis JUBII fortsat vil leve er de ikke længere vulgærliberalister hvis modsat lukker skramlet, de kan ikke leve af skoleelever.
pcn
Avatar billede ezzuk Nybegynder
31. marts 2001 - 21:15 #16
hvad er en vulgærliberalist!?
Avatar billede tommyf Nybegynder
31. marts 2001 - 21:21 #17
Jeg håber at de andre små søgemaskiner benytter Jubbi\'s fatale beslutning til at komme oven på.
Som jeg nævnte får kan en søgemaskine ikke bruges til noget hvis de fleste af linksene er over 6 måneder gammel.

Forestil jer at jubii havde brugt den model i over et år nu, så ville man poå jubii ikke kunne finde f.eks: BigBrother sider (godt/skidt?), GetPaid2Surf sider, \"Baren\"-fansider. Og alt andet der er bare lidt aktuelt.
Avatar billede pcn Nybegynder
31. marts 2001 - 21:34 #18
>>ezzuk, En vulgær liberalist! Hvem er så det ??
Lederne i et firma der udad til iluderer liberal holdning og teeamwork og indad til er det modsatte.
pcn
Avatar billede ezzuk Nybegynder
31. marts 2001 - 21:40 #19
tak :-)
Avatar billede kartolux Nybegynder
31. marts 2001 - 23:13 #20
Jubii er bare en samling bannerreklamer. Og så er der links, links og atter links.
Der er ikke for 5 øre seriøs information på det websted.
Skal du på nettet ud - så check lige google ud...
Avatar billede snipper Nybegynder
31. marts 2001 - 23:30 #21
Tjah, har også lige skiftet Jubii ud med http://www.sol.dk/ som startside. Ikke fordi sitet skiller sig væsentligt ud fra Jubii i almindelighed, men fordi der her i det mindste er mulighed for at søge på Kvasir ;-)
Avatar billede pcn Nybegynder
01. april 2001 - 00:02 #22
Bevis, sæt et klasifikations filter op tillad jubii og intet andet, se selv, intet virker mere, jubii er KUN links, de laver ikke noget selv.
Afprøvet!!
pcn
Avatar billede stig88 Nybegynder
04. april 2001 - 19:11 #23
Mange gode kommentarer, som sitet desværre ikke tillader at jeg kan give point for.
Avatar billede kartolux Nybegynder
05. april 2001 - 00:12 #24
:0)
Avatar billede leiling Nybegynder
05. april 2001 - 14:56 #25
Jubii sucks, AltaVista sucks but Google Rules
ezzuk>>1: koling er en landsby
2:Google finder alt. HVis man søger efter \"pis\" så får man \"pis\", hvis man søger efter \"spil\" så får man \"spil\"
3: jeg har flere gange oplevet at hvis man søger på Jubii efter \"høns\" så får man \"kør\" eller ligefrem \"hønse-wrestling\" og det samme er sket for mig på AltaVista
4:Det er blevet BEVIST at Google er den BEDSTE søgemaskine verden endu har set og formentelig også vil se.