Avatar billede Slettet bruger
17. april 2005 - 19:27 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Glemt password

Hej!
Jeg har en Qtec 2020 som jeg har glemt passwordet til!!!
Det er 4 tal der skal tastes ind.
Er der en måde at komme udenom dette uden at slette alt på min Qtec.

På forhånd tak
Avatar billede mc_goblen Praktikant
18. april 2005 - 09:55 #1
Af sikkerhedsmæssige hensyn er dette ikke muligt! Det eneste du kan gøre er at lave en hard-reset.

Dog kan du være heldig hvis du har forbindelse "bag om passwordet" gennem din Active sync så kan du gå ind og browse den vej. Der findes endda remote-desktop til at styre din PPC gennem Active Sync
Avatar billede Slettet bruger
18. april 2005 - 10:01 #2
Ja det er også det jeg var kommet frem til efter flere timers søgen på nettet. Men jeg tænkte at der måske var en bagvej, men nu er det forsent. Så jeg lukker spm og da du er den eneste der svarede får du points.

T2C