Avatar billede tdaugaard Nybegynder
31. marts 2001 - 05:16 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

2 små forslag...

Haløjsa :-)

Jeg har to forslag som er:

1. En \"Sidst online\" under brugerprofilerne. F.eks. lige under oprettelses datoen:

Oprettelsesdato      1999-11-28 00:00:00
Sidst online        2001-03-31 05:18:45

2. \"Dine point\" siden burde være default siden når man gik ind under f.eks. http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=tdaugaard .. der er alligevel ingen default side, så hvorfor ikke lave \"Dine point\" default ?

Hva si\'r i ?
Avatar billede kee.... Nybegynder
31. marts 2001 - 08:27 #1
Det første forslag synes jeg er en god ide..

Det andet.. hmm... er det bare fordi du er doven igen tdaugaard?? *griner*

Og godmorgen til alle :o)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
31. marts 2001 - 08:32 #2
kee....:> det andet fordi at for os som har sløve forbindelse tager det laang tid først at skulle ind \"her\" og så trykke \"der\" *gaaab*

og hvorfor er du ikke på ICQ ? *tsk tsk*
Avatar billede kee.... Nybegynder
31. marts 2001 - 08:33 #3
*sidder på 56K og en faxlinje... *

Er NIX noget der kræver meget energi at klikke en ekstre gang *griner*

Icq... tjaa... :o)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
31. marts 2001 - 08:39 #4
kee....:> *grrr* du underminerer mit fremragende, extremt gode \"Suggestion Of The Year(c)\" forslag *tsk* .. KVINDER! (;o))
Avatar billede prodic Mester
31. marts 2001 - 09:34 #5
Forslag nummer 1 kan jeg godt se fidusen i. Desuden ville det have den fordel, at folk kunne se om folk var online på eksperten.dk, og måske ville det få dem til at holde op med at bede om den Chat-session. Så nummer 1 er umiddelbart en god ide.

Hvis forslag nummer 2 skal gennemføres, så skal det ikke ske på baggrund af den nuværende default-side. Jeg bruger personligt, ofte den nuværende default-side med spørgsmålene for at se hvor folk holder til henne eller hvad de tidligere har svaret på.
Og den med point bruger jeg ret sjældent, så den har jeg ikke rigtig den store fidus til. Måske er jeg bare blevet træt, af at se hvem der igrunden har lige under 20K point, og dermed min 19.plads.

Så in short->Nummer 1 er Ok, men nummer 2 skal blive som den er. Måske med point sammen med den normale menu...
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
31. marts 2001 - 09:37 #6
prodic:> Brugerprofiler HAR ingen default side .. !?
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
31. marts 2001 - 09:37 #7
Men jeg er helt enig i det du har skrevet om #1 .
Avatar billede prodic Mester
31. marts 2001 - 10:11 #8
TD->Hvad kalder du så siden med :
Spørgsmål besvaret af tdaugaard
Spørgsmål oprettet af tdaugaard
Spørgsmål hvor tdaugaard deltager
tdaugaard\'s point
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
31. marts 2001 - 10:13 #9
prodic:> okay .. my mistake .. den har ikke nogen egentlig indholdsside .. altså noget der er interesant ... sorry ..
Avatar billede prodic Mester
31. marts 2001 - 10:19 #10
Jeg syntes nu, at den er vældig interesant. Den indeholder nemlig lige mængder af de punkter, som jeg \"ofte\" bruger. Jeg kan ikke vælge den ene frem for den anden...Derfor er alle 4 det bedste alternativ.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
31. marts 2001 - 10:21 #11
hæ hæ .. altså nu mente jeg ikke at de 4-7 valgmuligheder skulle fjernes ... slet ikke .. bare at \"Dine point\" by default skulle være \"valgt\"
Avatar billede prodic Mester
31. marts 2001 - 10:24 #12
Det eneste jeg kan se som en løsning, var en kombination.
Altså de 4 muligheder over antallet af point. Og derved få 2 fluer med et smæk. Men igen er de point så vigtige, at få tjekket. Du kan jo bare se dine på forside, hvis du er i tvivl. :-)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
31. marts 2001 - 10:28 #13
prodic:> hmm .. jeg tror vi snakker lidt forbi hinanden .. sådan som mit forslag lød ville eks. http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=tdaugaard se sådan her ud:

+--------------------------------------------------------+
| Jeg programmerer i ASP/HTML,Visual Basic og QuickBASIC |
|                                                        |
|    Kontakt: e@tdaugaard.dk eller ICQ # 4033867        |
+--------------------------------------------------------+

Dine indstillinger
Kategorier du abonnerer på
Dit mini site
Din adresse
Spørgsmål du abonnerer på
Afmelding
Spørgsmål besvaret af dig
Spørgsmål oprettet af dig
Spørgsmål hvor du deltager
Dine point

Oprettelsesdato 1999-11-28 00:00:00
Point ved oprettelse 300
Point opsparet (488 dage * 5 point) 2440
Point tjent 50307
Point brugt 17673
Point ude 30
Banner Point 18
I alt 35362

Eksperten.dk har ikke korrigeret point afvigelsen, da vores midlertidige politik er, at hvis vores system har lavet en fejl, som giver en bruger flere point, tager vi dem p.t. ikke igen

Dette ændres.

(har de ikke lige rettet den fejl ? den tæller 4 forkert nu!)
Avatar billede prodic Mester
31. marts 2001 - 10:32 #14
Nej vi snakker nøjagtigt om det samme. Hvis jeg ellers har formuleret mig forståeligt i min sidste kommentar.
Men det er faktisk det jeg mener med en kombination, det som du har foreslået.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
31. marts 2001 - 10:35 #15
*G* ookay .. jeg misforstod dig så .. jeg troede at du troede at jeg ville fjerne de valgmuligheder der var og KUN vise \"Dine point\" siden *G*
Avatar billede prodic Mester
31. marts 2001 - 10:39 #16
Nej nej. Det var bare det jeg helst så, at der kun var de 4 muligheder.
Men hvis de kære point skulle indgå på default-siden, så skulle det være som du har foreslået.
Men vil du have det på alle brugere eller kun på din egen??
Jeg kan ikke se formålet med, at have den på alle brugere især ikke når jeg(personligt) sjældent bruger det.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
31. marts 2001 - 10:42 #17
Jeg ville have det på alle ... det er mest i forbindelse med f.eks. hvis man skal se en \"potentiel snyder\"\'s point ..så skal man ikke klikke her og der og alle vegne ...
Avatar billede webmasterdk Praktikant
05. april 2001 - 09:15 #18
det fandme ikke kun 4 skide point fejl, jeg har 1513, men i mine point står der 1085!
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=webmasterdk&i1=0&i2=0&i3=0&i4=0&i5=0&i6=0&i7=0&i8=1&i9=0&i11=0