Avatar billede discodvaergen Nybegynder
16. april 2005 - 15:56 Der er 7 kommentarer

xp sp2

hvor meget forskel er der på at køre med sp1 eller sp2 når det gælder spil ??
Avatar billede tubber Juniormester
16. april 2005 - 16:00 #1
Ingen....

Med sp2 er der mange ting der er gjort nemmere for dem der ikke er så gode til computer/internet, især hvad angår sikkerhed af ens computer......

For dem der ved hvad de laver vil jeg nok mene den er møgirreterende......

Den kan have lidt at sige (sp2) ved internet spil, men det er kun indtil den er sat rigtigt op, hvad ydelse i spil angår er der ikke nogen mærkbar forskel......
Det vil sige har du en 500MHz og spiller Doom3 så kan det måske mærkes :) men har man en 500MHz er man nok ikke den store gamer :)
Avatar billede discodvaergen Nybegynder
16. april 2005 - 16:01 #2
hehe. det er korrekt.
Avatar billede espersen Novice
16. april 2005 - 18:05 #3
sp1 contra sp2 har flere aspekter:

for SP2:
- mange sikkerhedsmæssige forbedringer
- mange ydelsesmæssige finjusteringer

en liste kan ses her - det lader ikke til at dem Sp1a også er med på listen!!
SP2: http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;%5bLN%5d;811113
SP1a: http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;324720

tror ikke der er nævneværdig forskel på de 2 pakker
- jeg ville klart installere SP2 hvis jeg stod med en maskine der skulle reinstalleres
- jeg vil ikke installere den oveni en SP1-installation!
Avatar billede espersen Novice
18. april 2005 - 13:48 #4
kaster et svar ;o)
Avatar billede espersen Novice
11. august 2005 - 19:09 #5
lukketid ?
Avatar billede tubber Juniormester
12. august 2005 - 03:02 #6
Smidder også lige et hvis det skulle være mig der ventes på :)
Avatar billede espersen Novice
21. februar 2006 - 13:50 #7
fået set på det`??