Avatar billede tommyf Nybegynder
30. marts 2001 - 19:05 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Orddeling?

Kunne man ikke let lave så experten delte ord der var over 75 tegn? Eller i hvert fald 100 tegn?
Nu sidder jeg ikke med en rekordbog, men der er vel sjældent ord der skulle komme i konflikt med sådan en funktion?
Det er en lille ting, men derfor vel også let at fikse?
Hvis en person skriver f.eks \"LOOOOOOOL\" med 150 tegn, vil det ofte gøre alle ovenstående kommentare svære at læse, da de vil blive skubbet helt ud til højre, og resultere i at man skal sidde og køre fra højre mod venstre hele tiden.
Avatar billede speedy Nybegynder
30. marts 2001 - 19:21 #1
Jeg vil give dig ret tommyf. Det kunne være fedt hvis admin lige kunne fixe det.

Især i et spørgsmål som \"Fyr lort af\" som de fleste nok kender til, kunne det være rart : http://www.eksperten.dk/spm/40943 P.S. Det er en meget stor fil at hente ned!

/SpEeDy
Avatar billede tommyf Nybegynder
30. marts 2001 - 19:26 #2
Godt eksempel, der er det:

Kommentar fra dar

Der smadre breden mest,
tæt forfulgt af Ftk.
Avatar billede parazite Nybegynder
30. marts 2001 - 20:24 #3
Jeg er faktisk en del gange stødt på kodestumper, der fylder mere end en 1280 * 1024 skærmbredde. Tænk så på 800 * 600-folk.
HVIS det laves, så skal der indsættes et tegn på den nye linie, der indikerer at teksten er blevet delt.
Avatar billede tommyf Nybegynder
30. marts 2001 - 22:14 #4
Kaldes: \"-\" whitout quotes.
Avatar billede parazite Nybegynder
30. marts 2001 - 22:16 #5
*Gg* Jajaja, men noget mere synligt... et tegn, der ikke lige bruges alle steder. - kan en newbie jo tro er en del af en kodestump med mange problemer til følge.
Avatar billede tommyf Nybegynder
30. marts 2001 - 22:19 #6
±
Avatar billede parazite Nybegynder
30. marts 2001 - 22:24 #7
Eller ¶
Avatar billede tommyf Nybegynder
30. marts 2001 - 22:29 #8
Ja, det kunne vel bruges.
Avatar billede pstric Nybegynder
31. marts 2001 - 01:48 #9
Det behøver vel heller ikke at være et ASCII tegn. En lille grafik ville måske være lettere at se. Den kunne evt. være i en anden farve end skriften.
Avatar billede tommyf Nybegynder
15. april 2001 - 23:43 #10
... mon Admin har bemærket denne?

Desuden ville det også kunne ødelægge et langt url, selvom det kun er i 5% af tilfældene.
Avatar billede pstric Nybegynder
16. april 2001 - 00:09 #11
Plejer Eksperten ikke allerede at have problemer med lange URL\'er? Det ville vel ikke være noget problem at dele URL\'en op i 2 eller flere dele. Hver del kunne jo bare være link til hele URL\'en.