Avatar billede clausito Seniormester
13. april 2005 - 09:39 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Lægge ca 100 billeder på en hjemmeside

Jeg er IKKE ekspert i hjemmesider, men vil gerne lægge en ca 100 billeder ind på min "discount-hjemmeside"

Jeg har ca 100 billeder fra en fest jeg gerne vil vise andre og så tænkte jeg på om jeg kunne lægge dem på min hjemmeside og så skriver til gæsterne fra festen at de kan finde dem via et link til hjemmesiden. Ved godt der er andre muligheder via forskellige officielle "billde-hjemmesider"

Har I nogle forslag - jeg har også en lille film, men den fylder næsten 42MB

Og som sagt er jeg amatør og er ikke prof bruger af Dreamweaver (min version er 4.0)
Avatar billede webgon Nybegynder
13. april 2005 - 09:44 #1
Hvor stort er dit webhotel og hvem har du hosted det hos? :)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
13. april 2005 - 10:21 #2
Lige det samme har jeg også gjort på en hjemmeside - dog MED KODEORD pga. "fortrolige" foto undervejs gemmen festen/natten/morgenen...

To eksempler her:
http://www.eksperten.dk/spm/607438

Samt den flotte her:
http://www.eksperten.dk/spm/609207
Avatar billede clausito Seniormester
13. april 2005 - 16:59 #3
Ved ikke hvor stort mit webhotel er. Hvor kan jeg se det - vel på en regning? Og det er hosted hos Netttonet

Kigge lige på majsmarkens tips - ligner noget jeg kan bruge
Avatar billede majsmarken Nybegynder
13. april 2005 - 17:06 #4
Hvilken pakke har du ?
http://www.nettonet.dk/prisliste
Avatar billede clausito Seniormester
13. april 2005 - 17:52 #5
Det er kun starter pakken
Avatar billede clausito Seniormester
13. april 2005 - 18:09 #6
majsmarken - prøvede lige den flotte, men skal først have installeret .NET Framework SDK Version 1.1 og det tager en helvedes tid at downloade. Kender du et hurtigere sted en fra Microsoft
Avatar billede clausito Seniormester
16. april 2005 - 10:05 #7
majsmarken, brugte dit forslag så du skal have point
Avatar billede clausito Seniormester
16. april 2005 - 10:06 #8
Men giv mig lige muligheden
Avatar billede majsmarken Nybegynder
16. april 2005 - 10:23 #9
ping...
Her er endnu et eksempel: http://www.majsmarken.net/frac/baloo/index.html
Du ka' evt. smide dit reslutat ind her ?
Avatar billede clausito Seniormester
16. april 2005 - 10:31 #10
Her er dine points. Kunne nu ikke finde ud af at bruge den "flotte". Fik downloaded Album Manager og fik lavet en img mappe og en xlm mappe, men ved ikke hvordan jeg får oprettet album. Det var ret så let med JAlbum (den lette udgave)
Men en dag lykkes det nok med Album Manager. Som sagt jeg er amatør udi hjemmesider. Tak for hjælpen