Avatar billede wilde Nybegynder
11. april 2005 - 13:14 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hjælp til lidt html med billed størrelser!

Jeg skal til at oploade nogle billeder til denne hjemmdeside jeg er ved at rette i.
Hende der har lavet siden har lavet den i php, og det felt er jeg ikke en haj til.

Men jeg ved ikke hvor hun har angivet størrelserne på henholdsvis det lille billede og det store (linket) så jeg ved hvilken størrelse jeg skal give billederne når jeg skal oploade dem.
Jeg skal vel både oploade thumbnail billedet og det store link billede ikke? Til mappen med billeder der ligger hod udbyder serveren.

Men hvordan finder jeg ud af hvad størrelser hun har brugt eller finder den selv ud af det når jeg kopiere en linje hvis jeg f.eks skal have et ekstra maleri oploadet?

normalt ville jeg jo angive størrelser osv. hvis jeg lavede det i html.

Håber i forstår hvad jeg mener.

Her er hvad jeg har fået at vide jeg kun skal rette i:

<?php

$MainTableColor="#000000";

$BorderColor="#7D7D7D";

//$GeneralBg="#FFDDFF";

$GeneralBg="#FFECF5";

$ScrollbarColor="#FFFFFF";

//$GeneralBg="#FFBFFF";

/* All gray???

      $BorderColor="#7D7D7D";

      $GeneralBg="#7D7D7D";  */

/* All pink - no

      $BorderColor="#FFBFFF";

      $GeneralBg="#FFBFFF";  */

$FrontPage_Texts    =  array("Dummy","Ballet","Flowers & Popart","People","Modern","Just Naked","Replica");

$FrontPage_Pictures =  array("Dummy","fr_ballet2.jpg",

                                    "fr_flower2.jpg",

                                    "fr_people2.jpg",

                                    "fr_modern2.jpg",

                                    "fr_nude.jpg",

                                    "fr_replica.jpg");

// When nothing to display on one theme

$NonthingForSale ="Sorry, we are sold out<BR>More new pictures to come soon";

///------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

//                                      THEME NR 1 - Ballet

//

//                                The "small" PictureName            PictureName Exposed        Price      Messurements          ArtistName    PopUpImageName                                          Material

$Theme1_Count = 14;

$Theme1Pict1  =  array("Dummy", "IMG_Ballet/Resting.jpg",              "Resting",                ""  ,  "24\"x36\" (60x90cm)",      "",          "IMG_Ballet/Original_Ballet/Resting_orig.jpg",            "Oil on Canvas");

$Theme1Pict2  =  array("Dummy", "IMG_Ballet/ByThePiano.jpg",          "By The Piano",          ""  ,  "24\"x36\" (60x90cm)",      "",          "IMG_Ballet/Original_Ballet/ByThePiano_orig.jpg",          "Oil on Canvas");

$Theme1Pict3  =  array("Dummy", "IMG_Ballet/TiredFeet.jpg",              "Tired Feet",            ""  ,  "24\"x36\" (60x90cm)",      "",          "IMG_Ballet/Original_Ballet/TiredFeet_orig.jpg",        "Oil on Canvas");

$Theme1Pict4  =  array("Dummy", "IMG_Ballet/Preparing.jpg",              "Preparing",              ""  ,  "24\"x36\" (60x90cm)",      "",          "IMG_Ballet/Original_Ballet/Preparing_orig.jpg",          "Oil on Canvas");

$Theme1Pict5  =  array("Dummy", "IMG_Ballet/HairSetup.jpg",                    "Hair Setup",            ""  ,  "24\"x36\" (60x90cm)",      "",          "IMG_Ballet/Original_Ballet/HairSetup_orig.jpg",          "Oil on Canvas");

$Theme1Pict6  =  array("Dummy", "IMG_Ballet/Afternoon.jpg",              "Afternoon",              ""  ,  "24\"x36\" (60x90cm)",      "",          "IMG_Ballet/Original_Ballet/Afternoon.jpg",            "Oil on Canvas");

$Theme1Pict7  =  array("Dummy", "IMG_Ballet/Balancing.jpg",              "Balancing",              ""  ,  "24\"x36\" (60x90cm)",      "",          "IMG_Ballet/Original_Ballet/Balancing.jpg",            "Oil on Canvas");

$Theme1Pict8  =  array("Dummy", "IMG_Ballet/Beforetheperformance.jpg",    "Before the performance", ""  ,  "24\"x36\" (60x90cm)",      "",          "IMG_Ballet/Original_Ballet/Beforetheperformance.jpg",  "Oil on Canvas");

$Theme1Pict9  =  array("Dummy", "IMG_Ballet/Behindthestage.jpg",          "Behind the stage",      ""  ,  "24\"x36\" (60x90cm)",      "",          "IMG_Ballet/Original_Ballet/Behindthestage.jpg",        "Oil on Canvas");

$Theme1Pict10 =  array("Dummy", "IMG_Ballet/Dressroom.jpg",              "Dress room",            ""  ,  "24\"x36\" (60x90cm)",      "",          "IMG_Ballet/Original_Ballet/Dressroom.jpg",            "Oil on Canvas");

$Theme1Pict11 =  array("Dummy", "IMG_Ballet/Likethis.jpg",                "Like this",              ""  ,  "24\"x36\" (60x90cm)",      "",          "IMG_Ballet/Original_Ballet/Likethis.jpg",              "Oil on Canvas");

$Theme1Pict12 =  array("Dummy", "IMG_Ballet/Sunbeam.jpg",                "Sunbeam",                ""  ,  "24\"x36\" (60x90cm)",      "",          "IMG_Ballet/Original_Ballet/Sunbeam.jpg",              "Oil on Canvas");

$Theme1Pict13 =  array("Dummy", "IMG_Ballet/Timeout.jpg",                "Time out",              ""  ,  "24\"x36\" (60x90cm)",      "",          "IMG_Ballet/Original_Ballet/Timeout.jpg",              "Oil on Canvas");

$Theme1Pict14 =  array("Dummy", "IMG_Ballet/Waiting.jpg",                "Waiting",                ""  ,  "24\"x36\" (60x90cm)",      "",          "IMG_Ballet/Original_Ballet/Waiting.jpg",              "Oil on Canvas");

//

//                                      THEME NR 2 - Flowers and Popart

//

//                                The "small" PictureName            PictureName Exposed        Price      Messurements          ArtistName    PopUpImageName                                          Material

$Theme2_Count = 14;

$Theme2Pict1  =  array("Dummy", "IMG_Flowers_IMG_Popart\EP1.jpg",  "Still Life with flowers 1",    ""  ,  "60x80cm",                  "",          "IMG_Flowers_IMG_Popart\Original_Flowers_Popart\EP1.jpg",  "Oil on Canvas");

$Theme2Pict2  =  array("Dummy", "IMG_Flowers_IMG_Popart\EP2.jpg",  "Still Life with flowers 2",    ""  ,  "60x90cm",                  "",          "IMG_Flowers_IMG_Popart\Original_Flowers_Popart\EP2.jpg",    "Oil on Canvas");

$Theme2Pict3  =  array("Dummy", "IMG_Flowers_IMG_Popart\EP3.jpg",  "Still Life with flowers 3",    ""  ,  "60x90cm",                  "",          "IMG_Flowers_IMG_Popart\Original_Flowers_Popart\EP3.jpg",  "Oil on Canvas");

$Theme2Pict4  =  array("Dummy", "IMG_Flowers_IMG_Popart\EP4.jpg",  "Still Life with flowers 4",    ""  ,  "60x90cm",                  "",            "IMG_Flowers_IMG_Popart\Original_Flowers_Popart\EP4.jpg",    "Oil on Canvas");

$Theme2Pict5  =  array("Dummy", "IMG_Flowers_IMG_Popart\EP5.jpg",  "Still Life with flowers 5",    ""  ,  "60x90cm",                  "",          "IMG_Flowers_IMG_Popart\Original_Flowers_Popart\EP5.jpg",    "Oil on Canvas");

$Theme2Pict6  =  array("Dummy", "IMG_Flowers_IMG_Popart\EP6.jpg",  "Still Life with flowers 6",    ""  ,  "60x80cm",                  "",          "IMG_Flowers_IMG_Popart\Original_Flowers_Popart\EP6.jpg",  "Oil on Canvas");

$Theme2Pict7  =  array("Dummy", "IMG_Flowers_IMG_Popart\EP7.jpg",  "Still Life with flowers 7",    ""  ,  "60x90cm",                  "",          "IMG_Flowers_IMG_Popart\Original_Flowers_Popart\EP7.jpg",    "Oil on Canvas");

$Theme2Pict8  =  array("Dummy", "IMG_Flowers_IMG_Popart\EP8.jpg",  "Still Life with flowers 8",    ""  ,  "60x90cm",                  "",          "IMG_Flowers_IMG_Popart\Original_Flowers_Popart\EP8.jpg",  "Oil on Canvas");

$Theme2Pict9  =  array("Dummy", "IMG_Flowers_IMG_Popart\EP9.jpg",  "Still Life with flowers 9",    ""  ,  "60x90cm",                  "",          "IMG_Flowers_IMG_Popart\Original_Flowers_Popart\EP9.jpg",    "Oil on Canvas");

$Theme2Pict10 =  array("Dummy", "IMG_Flowers_IMG_Popart\EP10.jpg", "Still Life with flowers 10",    ""  ,  "60x90cm",                  "",          "IMG_Flowers_IMG_Popart\Original_Flowers_Popart\EP10.jpg", "Oil on Canvas");

$Theme2Pict11 =  array("Dummy", "IMG_Flowers_IMG_Popart\EP11.jpg", "Still Life with flowers 11",    ""  ,  "60x90cm",                  "",          "IMG_Flowers_IMG_Popart\Original_Flowers_Popart\EP11.jpg", "Oil on Canvas");

$Theme2Pict12 =  array("Dummy", "IMG_Flowers_IMG_Popart\EP12.jpg", "Still Life with flowers 12",    ""  ,  "50x60cm",                  "",          "IMG_Flowers_IMG_Popart\Original_Flowers_Popart\EP12.jpg", "Oil on Canvas");

$Theme2Pict13 =  array("Dummy", "IMG_Flowers_IMG_Popart\EP13.jpg", "Still Life with flowers 13",    ""  ,  "50x60cm",                              "",          "IMG_Flowers_IMG_Popart\Original_Flowers_Popart\EP13.jpg", "Oil on Canvas");

$Theme2Pict14 =  array("Dummy", "IMG_Flowers_IMG_Popart\EP14.jpg", "Still Life with flowers 14",    ""  ,  "50x60cm",                  "",  "IMG_Flowers_IMG_Popart\Original_Flowers_Popart\EP14.jpg",    "Oil on Canvas");

//

//                                      THEME NR 3 - People

//

$Theme3_Count  = 27;

$HeaderString3 = "A \"Replica\" from a collection of Danish Golden Age Paintings !";

//                                The "small" PictureName                  PictureName Exposed        Price  Messurements      ArtistName    PopUpImageName                                          Material

$Theme3Pict1  =  array("Dummy", "IMG_People/Asummersday_small.JPG",          "A Summer Day",            "",  "60x90cm",          "",      "IMG_People/Original_People/Asummersday.JPG",          "Oil on Canvas");

$Theme3Pict2  =  array("Dummy", "IMG_People/Amagertorvmarketplace_small.JPG", "Amager Torv Market<br><br><span style='color: red;'>SOLD</span>, But can be reordered in all sizes<br>Please email",      "",  "90x120cm",        "",      "IMG_People/Original_People/Amagertorvmarketplace.JPG", "Oil on Canvas");

$Theme3Pict3  =  array("Dummy", "IMG_People/BreakfastwithKroeyer_small.JPG",  "Breakfast with Krøyer",  "",  "50x60cm",          "",      "IMG_People/Original_People/BreakfastwithKroeyer.JPG",  "Oil on Canvas");

$Theme3Pict4  =  array("Dummy", "IMG_People/Coffeetime_small.JPG",            "Coffee time",            "",  "80x60cm",          "",      "IMG_People/Original_People/Coffeetime.JPG",                 "Oil on Canvas");

$Theme3Pict5  =  array("Dummy", "IMG_People/Concert_small.JPG",              "Concert",                "",  "90x120cm",        "",      "IMG_People/Original_People/Concert.JPG",                       "Oil on Canvas");

$Theme3Pict6  =  array("Dummy", "IMG_People/Confirmation_small.JPG",          "Confirmation",            "",  "90x120cm",        "",      "IMG_People/Original_People/Confirmation.JPG",                 "Oil on Canvas");

$Theme3Pict7  =  array("Dummy", "IMG_People/Domino_small.JPG",                "Domino",                  "",  "50x60cm",          "",      "IMG_People/Original_People/Domino.JPG",                       "Oil on Canvas");

$Theme3Pict8  =  array("Dummy", "IMG_People/Eveningwalk_small.JPG",          "Evening walk (Skagen)",  "",  "60x90cm",          "",      "IMG_People/Original_People/Eveningwalk.JPG",                   "Oil on Canvas");

$Theme3Pict9  =  array("Dummy", "IMG_People/HellerupHarbour_small.JPG",      "Hellerup Harbour",        "",  "50x60cm",          "",      "IMG_People/Original_People/HellerupHarbour.JPG",             "Oil on Canvas");

$Theme3Pict10 =  array("Dummy", "IMG_People/HipHipHurrah_small.JPG",          "Hip Hip Hurrah",          "",  "100x130cm",        "",      "IMG_People/Original_People/HipHipHurrah.JPG",                 "Oil on Canvas");

$Theme3Pict11 =  array("Dummy", "IMG_People/HornbaekBeach_small.JPG",        "Hornbæk beach",          "",  "60x90 cm",        "",      "IMG_People/Original_People/HornbaekBeach.JPG",        "Oil on Canvas");

$Theme3Pict12 =  array("Dummy", "IMG_People/JealousGuy_small.JPG",            "Jealous guy",            "",  "90x120 cm",        "",      "IMG_People/Original_People/JealousGuy.JPG",            "Oil on Canvas");

$Theme3Pict13 =  array("Dummy", "IMG_People/Knitting_small.JPG",              "Knitting",                "",  "80x60 cm",        "",      "IMG_People/Original_People/Knitting.JPG",              "Oil on Canvas");

$Theme3Pict14 =  array("Dummy", "IMG_People/Kroeyerandhiswife_small.JPG",    "Krøyer and his wife",    "",  "90x120 cm",        "",      "IMG_People/Original_People/Kroeyerandhiswife.JPG",    "Oil on Canvas");

$Theme3Pict15 =  array("Dummy", "IMG_People/MidsummerEvebonfire_small.JPG",  "Midsummer Eve bonfire",  "",  "90x120 cm",        "",      "IMG_People/Original_People/MidsummerEvebonfire.JPG",  "Oil on Canvas");

$Theme3Pict16 =  array("Dummy", "IMG_People/Parade_small.JPG",                "Parade",                  "",  "60x90 cm",        "",      "IMG_People/Original_People/Parade.JPG",                "Oil on Canvas");

$Theme3Pict17 =  array("Dummy", "IMG_People/Reading_small.JPG",              "Reading",                "",  "90x60 cm",        "",      "IMG_People/Original_People/Reading.JPG",              "Oil on Canvas");

$Theme3Pict18 =  array("Dummy", "IMG_People/Raadhuspladsen_small.JPG",        "Rådhuspladsen",          "",  "90x60 cm",        "",      "IMG_People/Original_People/Raadhuspladsen.JPG",        "Oil on Canvas");

$Theme3Pict19 =  array("Dummy", "IMG_People/SchoolYard_small.JPG",            "School Yard",            "",  "90x120 cm",        "",      "IMG_People/Original_People/SchoolYard.JPG",            "Oil on Canvas");

$Theme3Pict20 =  array("Dummy", "IMG_People/Sundaystea_small.JPG",            "Sunday´s tea",            "",  "50x60 cm" ,        "",      "IMG_People/Original_People/Sundaystea.JPG",            "Oil on Canvas");

$Theme3Pict21 =  array("Dummy", "IMG_People/Sunsetswim_small.JPG",            "Sunset swim",            "",  "60x90 cm" ,        "",      "IMG_People/Original_People/Sunsetswim.JPG",            "Oil on Canvas");

$Theme3Pict22 =  array("Dummy", "IMG_People/TheHirschsprungFamily_small.JPG", "The Hirschsprung family", "",  "90x120 cm",        "",      "IMG_People/Original_People/TheHirschsprungFamily.JPG", "Oil on Canvas");

$Theme3Pict23 =  array("Dummy", "IMG_People/Themail-coachdriver_small.JPG",  "The mail-coach driver",  "",  "60x90 cm" ,        "",      "IMG_People/Original_People/Themail-coachdriver.JPG",  "Oil on Canvas");

$Theme3Pict24 =  array("Dummy", "IMG_People/TheRoyalFamily_small.JPG",        "The Royal Family",        "",  "90x120 cm",        "",      "IMG_People/Original_People/TheRoyalFamily.JPG",        "Oil on Canvas");

$Theme3Pict25 =  array("Dummy", "IMG_People/ThereGoesMyLove_small.JPG",      "There goes my love",      "",  "90x60 cm" ,        "",      "IMG_People/Original_People/ThereGoesMyLove.JPG",      "Oil on Canvas");

$Theme3Pict26 =  array("Dummy", "IMG_People/XmasEve_small.JPG",              "Xmas eve",                "",  "50x60 cm" ,        "",      "IMG_People/Original_People/XmasEve.JPG",              "Oil on Canvas");

$Theme3Pict27 =  array("Dummy", "IMG_People/raadhuspladsensummer.jpg",        "Rådhuspladsen Summer",    "",  "50x60 cm" ,        "",      "IMG_People/Original_People/raadhuspladsensummer.jpg",  "Oil on Canvas");

//

//                                      THEME NR 4 - Modern

//

//                                The "small" PictureName                  PictureName Exposed        Price  Messurements      ArtistName    PopUpImageName                                          Material

$Theme4_Count = 43;

$Theme4Pict1  = array("Dummy", "IMG_Modern/birth.jpg"      ,                             "Birth"            ,        "",  " 90x120cm",      "",        "IMG_Modern/Original_Modern/birth.jpg"      ,      "Oil on Canvas");

$Theme4Pict2  = array("Dummy", "IMG_Modern/clownsinlove.jpg",                             "Clowns In Love"    ,        "",  " 90x120cm",      "",        "IMG_Modern/Original_Modern/clownsinlove.jpg",      "Oil on Canvas");

$Theme4Pict3  = array("Dummy", "IMG_Modern/football.jpg"    ,                             "Football"          ,        "",  " 90x120cm",      "",        "IMG_Modern/Original_Modern/football.jpg"    ,      "Oil on Canvas");

$Theme4Pict4  = array("Dummy", "IMG_Modern/friends.jpg"    ,                             "Friends"          ,        "",  " 90x120cm",      "",        "IMG_Modern/Original_Modern/friends.jpg"    ,      "Oil on Canvas");

$Theme4Pict5  = array("Dummy", "IMG_Modern/lesbians.jpg"    ,                             "Lesbians"          ,        "",  " 90x120cm",      "",        "IMG_Modern/Original_Modern/lesbians.jpg"    ,      "Oil on Canvas");

$Theme4Pict6  = array("Dummy", "IMG_Modern/liberty.jpg"    ,                             "Liberty"          ,        "",  " 90x120cm",      "",        "IMG_Modern/Original_Modern/liberty.jpg"    ,      "Oil on Canvas");

$Theme4Pict7  = array("Dummy", "IMG_Modern/love1.jpg"      ,                             "Love 1"            ,        "",  " 90x120cm",      "",        "IMG_Modern/Original_Modern/love1.jpg"      ,      "Oil on Canvas");

$Theme4Pict8  = array("Dummy", "IMG_Modern/love2.jpg"      ,                             "Love 2"            ,        "",  " 90x120cm",      "",        "IMG_Modern/Original_Modern/love2.jpg"      ,      "Oil on Canvas");

$Theme4Pict9  = array("Dummy", "IMG_Modern/love3.jpg"      ,                             "Love 3"            ,        "",  " 90x120cm",      "",        "IMG_Modern/Original_Modern/love3.jpg"      ,      "Oil on Canvas");

$Theme4Pict10 = array("Dummy", "IMG_Modern/seasky.jpg"      ,                             "Sea & Sky"        ,        "",  " 90x120cm",      "",        "IMG_Modern/Original_Modern/seasky.jpg"      ,      "Oil on Canvas");

$Theme4Pict11 = array("Dummy", "IMG_Modern/seamanslove.jpg" ,                             "Seaman's love"    ,        "",  " 90x120cm",      "",        "IMG_Modern/Original_Modern/seamanslove.jpg" ,      "Oil on Canvas");

$Theme4Pict12 = array("Dummy", "IMG_Modern/sunrise.jpg"    ,                             "Sunrise"          ,        "",  " 90x120cm",      "",        "IMG_Modern/Original_Modern/sunrise.jpg"    ,      "Oil on Canvas");

$Theme4Pict13 = array("Dummy", "IMG_Modern/teenager.jpg"    ,                             "Teenager"          ,        "",  " 90x120cm",      "",        "IMG_Modern/Original_Modern/teenager.jpg"    ,      "Oil on Canvas");

$Theme4Pict14 = array("Dummy", "IMG_Modern/themask.jpg"    ,                             "Themask"          ,        "",  " 90x120cm",      "", "IMG_Modern/Original_Modern/themask.jpg"    ,      "Oil on Canvas");

$Theme4Pict15 = array("Dummy", "IMG_Modern/heartbreaker.jpg",                             "Heartbreaker"      ,        "",  " 90x120cm",      "", "IMG_Modern/Original_Modern/heartbreaker.jpg",      "Oil on Canvas");

$Theme4Pict16 = array("Dummy", "IMG_Modern/adameve.jpg"                              , "Adam & Eve"      ,        "",  " 90x120cm",      "", "IMG_Modern/Original_Modern/adameve.jpg"          ,      "Oil on Canvas");

$Theme4Pict17 = array("Dummy", "IMG_Modern/angel.jpg"                                , "Angel"            ,        "",  " 90x120cm",      "", "IMG_Modern/Original_Modern/angel.jpg"            ,      "Oil on Canvas");

$Theme4Pict18 = array("Dummy", "IMG_Modern/arrangingflowers.jpg"                 , "Arranging flowers",        "",  " 90x120cm",      "", "IMG_Modern/Original_Modern/arrangingflowers.jpg"  ,      "Oil on Canvas");

$Theme4Pict19 = array("Dummy", "IMG_Modern/artfamily.jpg"                            , "Art family"      ,        "",  " 90x120cm",      "", "IMG_Modern/Original_Modern/artfamily.jpg"        ,      "Oil on Canvas");

$Theme4Pict20 = array("Dummy", "IMG_Modern/atelier.jpg"                              , "Atelier"          ,        "",  " 90x120cm",      "", "IMG_Modern/Original_Modern/atelier.jpg"          ,      "Oil on Canvas");

$Theme4Pict21 = array("Dummy", "IMG_Modern/birds.jpg"                                , "Birds"            ,        "",  " 90x120cm",      "", "IMG_Modern/Original_Modern/birds.jpg"            ,      "Oil on Canvas");

$Theme4Pict22 = array("Dummy", "IMG_Modern/breastfeeding.jpg"                         , "Breastfeeding"    ,        "",  " 90x120cm",      "", "IMG_Modern/Original_Modern/breastfeeding.jpg"    ,      "Oil on Canvas");

$Theme4Pict23 = array("Dummy", "IMG_Modern/butterflies.jpg"                          , "Butterflies"      ,        "",  " 90x120cm",      "", "IMG_Modern/Original_Modern/butterflies.jpg"      ,      "Oil on Canvas");

$Theme4Pict24 = array("Dummy", "IMG_Modern/celebration.jpg"                          , "Celebration"      ,        "",  " 90x120cm",      "", "IMG_Modern/Original_Modern/celebration.jpg"      ,      "Oil on Canvas");

$Theme4Pict25 = array("Dummy", "IMG_Modern/chickenlovers.jpg"                         , "Chicken lovers"  ,        "",  " 90x120cm",      "", "IMG_Modern/Original_Modern/chickenlovers.jpg"    ,      "Oil on Canvas");

$Theme4Pict26 = array("Dummy", "IMG_Modern/circus.jpg"                                , "Circus"          ,        "",  " 90x120cm",      "", "IMG_Modern/Original_Modern/circus.jpg"            ,      "Oil on Canvas");

$Theme4Pict27 = array("Dummy", "IMG_Modern/citywoman.jpg"                            , "City woman"      ,        "",  " 90x120cm",      "", "IMG_Modern/Original_Modern/citywoman.jpg"        ,      "Oil on Canvas");

$Theme4Pict28 = array("Dummy", "IMG_Modern/disguiseparty.jpg"                         , "Disguise party"  ,        "",  " 90x120cm",      "", "IMG_Modern/Original_Modern/disguiseparty.jpg"    ,      "Oil on Canvas");

$Theme4Pict29 = array("Dummy", "IMG_Modern/exhibition.jpg"                          , "Exhibition"      ,        "",  " 90x120cm",      "", "IMG_Modern/Original_Modern/exhibition.jpg"        ,      "Oil on Canvas");

$Theme4Pict30 = array("Dummy", "IMG_Modern/flyers.jpg"                                , "Flyers"          ,        "",  " 90x120cm",      "", "IMG_Modern/Original_Modern/flyers.jpg"            ,      "Oil on Canvas");

$Theme4Pict31 = array("Dummy", "IMG_Modern/homecircus.jpg"                            , "Home circus"      ,        "",  " 90x120cm",      "", "IMG_Modern/Original_Modern/homecircus.jpg"        ,      "Oil on Canvas");

$Theme4Pict32 = array("Dummy", "IMG_Modern/marionet.jpg"                              , "Marionet"        ,        "",  " 90x120cm",      "", "IMG_Modern/Original_Modern/marionet.jpg"          ,      "Oil on Canvas");

$Theme4Pict33 = array("Dummy", "IMG_Modern/moon.jpg"                                  , "Moon"            ,        "",  " 90x120cm",      "", "IMG_Modern/Original_Modern/moon.jpg"              ,      "Oil on Canvas");

$Theme4Pict34 = array("Dummy", "IMG_Modern/nudeartist.jpg"                            , "Nude artist"      ,        "",  " 90x120cm",      "", "IMG_Modern/Original_Modern/nudeartist.jpg"        ,      "Oil on Canvas");

$Theme4Pict35 = array("Dummy", "IMG_Modern/nudemodel.jpg"                            , "Nude model"      ,        "",  " 90x120cm",      "", "IMG_Modern/Original_Modern/nudemodel.jpg"        ,    "Oil on Canvas");

$Theme4Pict36 = array("Dummy", "IMG_Modern/relaxingnude.jpg"                          , "Relaxing nude"    ,        "",  " 90x120cm",      "", "IMG_Modern/Original_Modern/relaxingnude.jpg"      ,    "Oil on Canvas");

$Theme4Pict37 = array("Dummy", "IMG_Modern/samba.jpg"                                , "Samba"            ,        "",  " 90x120cm",      "", "IMG_Modern/Original_Modern/samba.jpg"            ,    "Oil on Canvas");

$Theme4Pict38 = array("Dummy", "IMG_Modern/seashore.jpg"                              , "Seashore"        ,        "",  " 90x120cm",      "", "IMG_Modern/Original_Modern/seashore.jpg"          ,    "Oil on Canvas");

$Theme4Pict39 = array("Dummy", "IMG_Modern/sleepingbeauty.jpg"                         , "Sleeping beauty"  ,        "",  " 90x120cm",      "", "IMG_Modern/Original_Modern/sleepingbeauty.jpg"    ,    "Oil on Canvas");

$Theme4Pict40 = array("Dummy", "IMG_Modern/villageartist.jpg"                         , "Village Artist"  ,        "",  " 90x120cm",      "", "IMG_Modern/Original_Modern/villageartist.jpg"    ,    "Oil on Canvas");

$Theme4Pict41 = array("Dummy", "IMG_Modern/womenslib.jpg"                            , "Women s lib"      ,        "",  " 90x120cm",      "", "IMG_Modern/Original_Modern/womenslib.jpg"        ,    "Oil on Canvas");

$Theme4Pict42 = array("Dummy", "IMG_Modern/take5.jpg"                                , "Take 5"          ,        "",  " 90x120cm",      "", "IMG_Modern/Original_Modern/take5.jpg"            ,    "Oil on Canvas");

$Theme4Pict43 = array("Dummy", "IMG_Modern/sweetmelody.jpg"                          , "Sweet Melody"    ,        "",  " 90x120cm",      "", "IMG_Modern/Original_Modern/sweetmelody.jpg"      ,    "Oil on Canvas");

//

//                                      THEME NR 5 - Just Naked

//

//                                          File PictureName        PictureName Exposed              Price      Messurements                  ArtistName    PopUpImageName                                Material

$Theme5_Count = 10;

$Theme5Pict1 =  array("Dummy", "IMG_Justnaked/JustNaked_small11.jpg",        "Just Naked 11",            ""  ,  "24\"x34\" (40x90cm)",        "", "IMG_Justnaked/Original_Justnaked/JustNaked11.JPG",      "Oil on Canvas");

$Theme5Pict2 =  array("Dummy", "IMG_Justnaked/JustNaked_small12.jpg",        "Just Naked 12",            ""  ,  "24\"x34\" (40x90cm)",        "", "IMG_Justnaked/Original_Justnaked/JustNaked12.JPG",      "Oil on Canvas");

$Theme5Pict3 =  array("Dummy", "IMG_Justnaked/JustNaked_small13.jpg",        "Just Naked 13",            ""  ,  "24\"x34\" (40x90cm)",        "", "IMG_Justnaked/Original_Justnaked/JustNaked13.JPG",      "Oil on Canvas");

$Theme5Pict4 =  array("Dummy", "IMG_Justnaked/JustNaked_small14.jpg",        "Just Naked 14",            ""  ,  "24\"x34\" (40x90cm)",        "", "IMG_Justnaked/Original_Justnaked/JustNaked14.JPG",      "Oil on Canvas");

$Theme5Pict5 =  array("Dummy", "IMG_Justnaked/JustNaked_small15.jpg",        "Just Naked 15",            ""  ,  "24\"x34\" (40x90cm)",        "", "IMG_Justnaked/Original_Justnaked/JustNaked15.JPG",      "Oil on Canvas");

$Theme5Pict6 =  array("Dummy", "IMG_Justnaked/JustNaked_small14.jpg",        "Just Naked 14",            ""  ,  "24\"x34\" (40x90cm)",        "", "IMG_Justnaked/Original_Justnaked/JustNaked14.JPG",      "Oil on Canvas");

$Theme5Pict7 =  array("Dummy", "IMG_Justnaked/JustNaked_small17.jpg",        "Just Naked 17",            ""  ,  "24\"x34\" (40x90cm)",        "", "IMG_Justnaked/Original_Justnaked/JustNaked17.JPG",      "Oil on Canvas");

$Theme5Pict8 =  array("Dummy", "IMG_Justnaked/JustNaked_small18.jpg",        "Just Naked 18",            ""  ,  "24\"x34\" (40x90cm)",        "", "IMG_Justnaked/Original_Justnaked/JustNaked18.JPG",      "Oil on Canvas");

$Theme5Pict9 =  array("Dummy", "IMG_Justnaked/JustNaked_small19.jpg",        "Just Naked 19",            ""  ,  "24\"x34\" (40x90cm)",        "", "IMG_Justnaked/Original_Justnaked/JustNaked19.JPG",      "Oil on Canvas");

$Theme5Pict10 = array("Dummy", "IMG_Justnaked/JustNaked_small20.jpg",        "Just Naked 20",            ""  ,  "24\"x34\" (40x90cm)",        "", "IMG_Justnaked/Original_Justnaked/JustNaked20.JPG",      "Oil on Canvas");

//

//                                                            THEME NR 6 - International replica

//

//                                File PictureName      PictureName Exposed                  Price        Messurements    ArtistName    PopUpImageName                                            Material

$Theme6_Count = 25;

$Theme6Pict1  = array("Dummy", "IMG_Replica/beachplayers.jpg"  , "Beach players"    ,        ""  ,  " 40x90cm",            "",          "IMG_Replica/Original_Replica/beachplayers.jpg"  ,      "Oil on Canvas");

$Theme6Pict2  = array("Dummy", "IMG_Replica/beauty.jpg"        , "Beauty"          ,        ""  ,  " 40x50cm",            "",          "IMG_Replica/Original_Replica/beauty.jpg"        ,      "Oil on Canvas");

$Theme6Pict3  = array("Dummy", "IMG_Replica/eveningprayer.jpg"  , "Evening prayer"  ,        ""  ,  " 90x40cm",            "",          "IMG_Replica/Original_Replica/eveningprayer.jpg"  ,      "Oil on Canvas");

$Theme6Pict4  = array("Dummy", "IMG_Replica/fishingfamily.jpg"  , "Fishing family"  ,        ""  ,  " 40x90cm",            "",          "IMG_Replica/Original_Replica/fishingfamily.jpg"  ,      "Oil on Canvas");

$Theme6Pict5  = array("Dummy", "IMG_Replica/japanesebeauty1.jpg", "Japanese beauty"  ,        ""  ,  " 40x90cm",            "",          "IMG_Replica/Original_Replica/japanesebeauty1.jpg",      "Oil on Canvas");

$Theme6Pict6  = array("Dummy", "IMG_Replica/japanesebeauty2.jpg", "Japanese beauty"  ,        ""  ,  " 90x40cm",            "",          "IMG_Replica/Original_Replica/japanesebeauty2.jpg",      "Oil on Canvas");

$Theme6Pict7  = array("Dummy", "IMG_Replica/kittens.jpg"        , "Kittens"          ,        ""  ,  " 40x50cm",            "",          "IMG_Replica/Original_Replica/kittens.jpg"        ,      "Oil on Canvas");

$Theme6Pict8  = array("Dummy", "IMG_Replica/laila.jpg"          , "Laila"            ,        ""  ,  " 40x90cm",            "",          "IMG_Replica/Original_Replica/laila.jpg"          ,      "Oil on Canvas");

$Theme6Pict9  = array("Dummy", "IMG_Replica/myfriens.jpg"      , "My friens"        ,        ""  ,  " 40x50cm",            "",          "IMG_Replica/Original_Replica/myfriens.jpg"      ,      "Oil on Canvas");

$Theme6Pict10 = array("Dummy", "IMG_Replica/napolion.jpg"      , "Napolion"        ,        ""  ,  " 90x40cm",            "",          "IMG_Replica/Original_Replica/napolion.jpg"      ,      "Oil on Canvas");

$Theme6Pict11 = array("Dummy", "IMG_Replica/ontheboat.jpg"      , "On the boat"      ,        ""  ,  " 90x40cm",            "",          "IMG_Replica/Original_Replica/ontheboat.jpg"      ,      "Oil on Canvas");

$Theme6Pict12 = array("Dummy", "IMG_Replica/rehearsing.jpg"    , "Rehearsing"      ,        ""  ,  " 40x50cm",            "",          "IMG_Replica/Original_Replica/rehearsing.jpg"    ,      "Oil on Canvas");

$Theme6Pict13 = array("Dummy", "IMG_Replica/relaxing.jpg"      , "Relaxing"        ,        ""  ,  "70x100cm",            "",          "IMG_Replica/Original_Replica/relaxing.jpg"      ,      "Oil on Canvas");

$Theme6Pict14 = array("Dummy", "IMG_Replica/satyr.jpg"          , "Satyr"            ,        ""  ,  " 90x40cm",            "",          "IMG_Replica/Original_Replica/satyr.jpg"          ,      "Oil on Canvas");

$Theme6Pict15 = array("Dummy", "IMG_Replica/sundaymorning.jpg"  , "Sunday morning"  ,        ""  ,  " 90x40cm",            "",          "IMG_Replica/Original_Replica/sundaymorning.jpg"  ,      "Oil on Canvas");

$Theme6Pict16 = array("Dummy", "IMG_Replica/theborkenvase.jpg"  , "The borken vase"  ,        ""  ,  " 90x40cm",            "",          "IMG_Replica/Original_Replica/theborkenvase.jpg"  ,      "Oil on Canvas");

$Theme6Pict17 = array("Dummy", "IMG_Replica/theflowerseller.jpg", "The flower seller",        ""  ,  " 90x40cm",            "",          "IMG_Replica/Original_Replica/theflowerseller.jpg",      "Oil on Canvas");

$Theme6Pict18 = array("Dummy", "IMG_Replica/thehammok.jpg"      , "The Hammok"      ,        ""  ,  "70x100cm",            "",          "IMG_Replica/Original_Replica/thehammok.jpg"      ,      "Oil on Canvas");

$Theme6Pict19 = array("Dummy", "IMG_Replica/theumbrella.jpg"    , "The umbrella"    ,        ""  ,  " 90x40cm",            "",          "IMG_Replica/Original_Replica/theumbrella.jpg"    ,      "Oil on Canvas");

$Theme6Pict20 = array("Dummy", "IMG_Replica/thirsty.jpg"        , "Thirsty"          ,        ""  ,  "90x40cm ",            "",          "IMG_Replica/Original_Replica/thirsty.jpg"        ,      "Oil on Canvas");

$Theme6Pict21 = array("Dummy", "IMG_Replica/tiger.jpg"          , "Tiger"            ,        ""  ,  " 40x90cm",            "",          "IMG_Replica/Original_Replica/tiger.jpg"          ,      "Oil on Canvas");

$Theme6Pict22 = array("Dummy", "IMG_Replica/undressing.jpg"    , "Undressing"      ,        ""  ,  " 40x50cm",            "",          "IMG_Replica/Original_Replica/undressing.jpg"    ,      "Oil on Canvas");

$Theme6Pict23 = array("Dummy", "IMG_Replica/venice.jpg"        , "Venice"          ,        ""  ,  "70x100cm",            "",          "IMG_Replica/Original_Replica/venice.jpg"        ,      "Oil on Canvas");

$Theme6Pict24 = array("Dummy", "IMG_Replica/venus1.jpg"        , "Venus 1"          ,        ""  ,  "100x70cm",            "",          "IMG_Replica/Original_Replica/venus1.jpg"        ,      "Oil on Canvas");

$Theme6Pict25 = array("Dummy", "IMG_Replica/venus2.jpg"        , "Venus 2"          ,        ""  ,  "100x70cm",            "",          "IMG_Replica/Original_Replica/venus2.jpg"        ,      "Oil on Canvas");

?>

Billederne skal jo op i deres egen mappe. Så hun siger det kun er i ovennævnte notepad dokument jeg skal rette i.
Avatar billede hyberpreprocessor Nybegynder
11. april 2005 - 13:16 #1
Flyt dit spørgsmål til den rigtige kategori.

Hvis folk skal debugge PHP , så brug PHP kategorien.
Avatar billede wilde Nybegynder
11. april 2005 - 13:27 #2
Nårh.. ja, det gør jeg:-)