Avatar billede wilde Nybegynder
11. april 2005 - 12:33 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Farve dette ord rødt?

$Theme3Pict2  =  array("Dummy", "IMG_People/Amagertorvmarketplace_small.JPG", "Amager Torv Market<br><br>SOLD, But can be reordered in all sizes<br>Please email",      "",  "90x120cm",        "",      "IMG_People/Original_People/Amagertorvmarketplace.JPG", "Oil on Canvas");

Jeg skal til at rette min vens hjemmeside til. Han vil gerne have der kommer til at stp SOLD med rødt. Men resten af teksten skal være som den er.

Det er denne tekst det drejer sig om:

"Amager Torv Market<br><br>SOLD, But can be reordered in all sizes<br>Please email",

Hende der har lavet siden har lavet den i php, men det er vel stadigvæk html der gælder hvis jeg bare skal rette farven i et enkelt ord. For jeg ved ikke nok om php til at begynde på det nu.
Avatar billede hyberpreprocessor Nybegynder
11. april 2005 - 12:37 #1
PHP kan IKKE lave layout , der er KUN HTML og CSS som kan gøre det !

bare smid <span style='color: red;'>SOLD</span> ind istedet for SOLD, så bliver det rødt.
Avatar billede hcma Novice
11. april 2005 - 12:39 #2
<p><font color="#FF0000">&nbsp;SOLD</font>, But can be reordered in all sizes</p>
Avatar billede hyberpreprocessor Nybegynder
11. april 2005 - 12:40 #3
catbody, <font> er en forældet (deprached) kommando, som IKKE bør bruges mere.
Avatar billede wilde Nybegynder
11. april 2005 - 13:08 #4
Tak for hjælpen hyberpreprocessor. Læg lige et svar.
Avatar billede hyberpreprocessor Nybegynder
11. april 2005 - 13:20 #5
Here you go :)

Her er forresten 2 gode sider, men oversigt over kommandoer i HTML og CSS

http://www.w3schools.com/html/html_reference.asp
http://www.w3schools.com/css/css_reference.asp
Avatar billede wilde Nybegynder
11. april 2005 - 13:28 #6
Ok. Tak for hjælpen Jeg kigger lidt nærmere på linksne