Avatar billede 6-pack Nybegynder
10. april 2005 - 10:24 Der er 1 kommentar

software til intel switch

Jeg har lidt problemer med og instalere følgende software til intel switche
ftp://aiedownload.intel.com/df-support/1100/eng/es500.tar
er der en frisk fyr der kan guide mig lidt med udpakning og instalering
Avatar billede olly Nybegynder
10. april 2005 - 15:38 #1
Du henter pakken og udpakker med:

tar xvf es500.tar

Så har du 2 nye filer "README" og "setup.class"

For at kunne installere og sikkert også kører skal du bruge java. Har du den ikke så hent den her: http://java.sun.com/j2se/1.4.2/download.html. Du kan sikkert nøjes med JRE (Har selv JDK).

Så kører du den med "java setup" i en term.

Så starter install og du bliver guidet gennem