Avatar billede al-j Praktikant
08. april 2005 - 16:49 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

compaq ipaq pocket h3630

Hej jeg er blevet tilbudt en COMPAQ IPAQ POCKET H3630 til 1000,- . Er dette et godt køb??Jeg skal bruge den til GPS.
Avatar billede al-j Praktikant
08. april 2005 - 17:25 #1
Hvilke kort kan man få til den,hvor meget kan den rumme (danmark) og hvor får man kortene??
Avatar billede ladyhawke Novice
08. april 2005 - 18:00 #2
Har du gps i forvejen og i så fald hvad?
Avatar billede al-j Praktikant
08. april 2005 - 18:43 #3
nej har intet.og aner intet om emnet ;-((
Avatar billede ladyhawke Novice
09. april 2005 - 22:49 #4
så er jeg ikke sikker på jeg vil anbefale den, det er en ældre maskine. Køb hellere en samlet pakke hvor du også får en del kort med, men vær opmærksom på at kort fylder ret meget, så det kan tænkes at du skal have mere hukommelse til det.

Den nævnte maskine skal have en gps tilsluttet og det ender med at koste lige så meget som at købe en nyere maskine, med både GPS og software.
Avatar billede al-j Praktikant
10. april 2005 - 08:44 #5
hvad kan du anbefale? og hvor meget hukommelse skal jeg minimum gå efter?Vil som minimum have HELE danmark på en gang.
Avatar billede al-j Praktikant
03. maj 2005 - 18:35 #6
gider du smide et svar så jeg kan få lukket?
Avatar billede ladyhawke Novice
07. maj 2005 - 18:40 #7
Ja det gør jeg da, beklager jeg har været lidt optaget af arbejde...

Mht. hukommelse så er 256MG et godt udgangspunkt, men mer' hukommelse er meget bedre ;o)
Avatar billede ladyhawke Novice
07. maj 2005 - 18:42 #8
Mht. anbefalinger: det afhænger af hvor meget du vil bruge pda'en til, mio er ofte bland de billigste, men gå i butikker og prøv at bruge dem lidt, så du kan se hvad du bedst kan lide...
Avatar billede al-j Praktikant
08. maj 2005 - 11:10 #9
det vil jeg gøre. Tak for hjælpen.