Avatar billede krak Nybegynder
07. april 2005 - 13:51 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Skriftstørrelse i Acrobat 6.0 Std.

Hej

Vi har forgæves forsøgt at ændre skriftstørrelsen af noget tekst vi har skrevet i en formular i et PDF dokument. Vi bruger Adobe Acrobat 6.0 Standard, men vi kan ikke få ændret skriftstørrelsen.

Hvordan gør man det?
Avatar billede hammerhead Nybegynder
07. april 2005 - 13:53 #1
Jeg mener at det kræver Acrobat Pro hvis du skal lave og ændre formularfelter.
Avatar billede krak Nybegynder
07. april 2005 - 13:54 #2
Også hvis det bare er skriftsstørrelsen og intet andet i formularen?
Avatar billede hammerhead Nybegynder
07. april 2005 - 15:26 #3
Ja, for de parametre, såsom størrelse, udseende, font og farver sætter man når man opretter formularen i Acrobat Prof.
Avatar billede krak Nybegynder
07. april 2005 - 15:40 #4
ok. Vi fandt en gammel 5.0 version frem, som kan det hele. Men Adobe har godt nok skruet bissen på efter de har opdelt Acrobat i både Standard og Prof...

Nå, men tak for dit hurtige svar. Du får de 100 point for hurtigheden :)
Avatar billede hammerhead Nybegynder
07. april 2005 - 16:28 #5
Behold bare point. Skriv bare hvis der opstår nye problemer.
Avatar billede krak Nybegynder
24. maj 2005 - 10:05 #6
Ok, men så siger jeg tak!