Avatar billede starfish Nybegynder
06. april 2005 - 19:06 Der er 1 løsning

Anchoring and resizing

Hej.

Jeg har nedenstående i en tabpage i en tabcontrol. Jeg vil grene have at de 2 views (treeview og listview) resizer sammen med formen (tabpagen).

Dette har jeg fået til at virke, ved at sætte anchor til left for treeview og til top, bottom og right for fileview.

Men hvordan får jeg lavet så jeg kan trække i den røde streg, så de resizer i forhold til hinanden? Jeg har haft kigget på en "splitter", men den kan jeg ikke rigtigt finde ud af at bruge.

Billede af problemet:
http://www.soje.dk/images/size.GIF
Avatar billede starfish Nybegynder
06. april 2005 - 19:30 #1
Nå, jeg fandt ud af at det var docking der skulle bruges. Og at "tab order" åbentbart bestemte hvilke tingm der skal ligge hvor (fra venstre til højre)