Avatar billede dinno Nybegynder
06. april 2005 - 09:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

dreamweaver / recordset

hej.
Når jeg sætter en recordset ind i en tabel i dreamweaver og sætter filter til (ID =) og (URL Parameter ID), så kan jeg ikke se indholdet når siden er oploadet og tabellen som den bliver sat ind i forsvinder delvis, men så snart jeg slår filter fra kan jeg godt, hvad har jeg gjordt forkert????
håber der en som kan fortælle mig det..
P.S.
Avatar billede bojohansen Nybegynder
11. april 2005 - 22:18 #1
Filter ID= betyder at det skal være et ID som er i databasen, og det skal være = det tal som står i din QueryString

www.domæne.dk/side.asp?ID=1

Dette forudsat at du har skrevet ID ud for URL Parameter i Connection dialogboksen
Avatar billede dinno Nybegynder
14. april 2005 - 23:50 #2
øh undskyld vendtetiden sender du lige et svar
Avatar billede bojohansen Nybegynder
30. august 2005 - 23:24 #3
Her kom svaret så.........får jo sjældent mails på de spørgsmål jeg deltager i :-/