Avatar billede nikolaj77 Nybegynder
03. april 2005 - 08:04 Der er 1 kommentar

osCommerce Install hænger ved step 2

Hi,

Jeg vil gerne igang med osCommerce men har lidt problemer. Jeg prøver at installere den på min FreeBSD server.

Jeg har anvendt FreeBSD port'en fra freebsd.org

Jeg har installeret register_global patch og sat register_globals til off. Dette virker.

Jeg indtaster data om database server, bruger, pw osv i installations formen og trykker næste og så hænger installationen.

Vinduet bliver ligesom bare halvt vist. Den stopper ved denne url
http://localhost/oscommerce/catalog/install/install.php?step=2.

Det eneste billedet viser er: "New Installation" and "Database Import" og den hænger.

Kan nogen hjælpe med dette?

Permissions:
Jeg har ændret configure.php scripts til 777 og også sikret at jeg kan logge ind i min SQL database.

Versioner:
Apache 2.0.52
PHP 4.3.10
MySQL 4.1

PHP virker.

På forhånd tak.

Mvh,
Nikolaj
Avatar billede nikolaj77 Nybegynder
03. april 2005 - 10:09 #1
Jeg fandt selv ud af det. Min PHP var ikke ./configure med mysql support
Jeg lukker her.