Avatar billede Jman Praktikant
29. marts 2001 - 10:03 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Ny kategori

Hey!
Må vi venligst bede om en kategori til Quark Xpress
Jeg tror der er rigtigt mange brugere, der kunne have glæde af denne kategori
Avatar billede xerex Nybegynder
29. marts 2001 - 10:13 #1
hvad fa\'en er Quark?
Avatar billede Jman Praktikant
29. marts 2001 - 10:31 #2
Quark Xpress!!!
Lige så kendt i den grafiske branche som Adobe Illustrator og Adobe Photoshop
;)
Avatar billede vladimirr Nybegynder
29. marts 2001 - 10:34 #3
Det kunne da være smart!
Avatar billede prodic Mester
29. marts 2001 - 11:38 #4
Hvad med Programmer->Generelt??

En kort søgning på Quark giver 20 hits(7 ubesvarede og 13 besvarede) og de fleste ligger enten i Programmer-Generelt eller Programmer->Billedbehandling, hvilken nok ikke er den mest passende.
Avatar billede Jman Praktikant
29. marts 2001 - 11:49 #5
Jamen endnu en grund til at have sin egen kategori!
Avatar billede prodic Mester
29. marts 2001 - 11:53 #6
20 spørgsmål ud af små 60.000....hmmm
Avatar billede xerex Nybegynder
29. marts 2001 - 12:11 #7
Hvorfor oprette en kategori der ikke bliver brugt anyways?
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
29. marts 2001 - 18:03 #8
Forhåbentlig snart kommer der ny menu-struktur, så vi er gearet til et mere mangfoldigt udvalg af kategorier. Til den tid er vi klar til at tilføje de kategorier, der er ønske om.
Avatar billede staz Nybegynder
26. april 2001 - 11:56 #9
QuarkEXpress katagori. Det er en go idee. Quark er branchens mest kendt tekstombrydningsprogram som det så fint hedder, men Adobe InDesing er langt overlegen synes jeg. Jeg mener, bare sammenlig bruger overfladerne.

---- Staz ----