Avatar billede yaris Praktikant
31. marts 2005 - 22:53 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Findes der mon en smart måde

hej eksperter jeg sidder og roder med en hjemmeside til brormand
og der skal være noget med udlejning af et par værelser og en lejlighed og så er problemet at findes der en smart måde at lave så man kan markere at Lejlighed/Værelse er udlejetså at man stadig kan se beskrivelsen af Lejlighed/Værelse
Avatar billede miss-g Seniormester
31. marts 2005 - 22:55 #1
Ved ikke hvad du mener - hvordan designet ser ud, men jeg tænker f.eks. på en dør med skiltet på håndtaget og teksten ´optaget´.

??
Avatar billede miss-g Seniormester
31. marts 2005 - 22:57 #2
Eller bare tekst: Optaget og link på teksten Smugkig...
Avatar billede bufferzone Praktikant
31. marts 2005 - 22:59 #3
Hvis du har billeder af lejligheden på forsiden, kunne du jo lave to versioner af hvert billedet, et normalt, og et med et udleget skildt hend over billedet. Det er ret let at lave med et billedbehandlingsprogram og hvis ikke du har sådan et, kan jeg lave det til dig på tid
Avatar billede yaris Praktikant
31. marts 2005 - 23:06 #4
Det lyder som en fin ide men kan det laves så det er let at skifte billeder eventuelt men et akrydsningsfelt eller lignende og billedet kan jeg selv lave men tak for tilbudet
Avatar billede yaris Praktikant
02. april 2005 - 12:07 #5
jeg lukker