Avatar billede speedytech Nybegynder
28. marts 2005 - 00:43 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Import til Office Outlook kalenderen.

Vi har lavet en kalender som køre på win2k server med ISA Web Oracle og kører over en Oracle database.

Men jeg vil gerne kunne exporter dataen fra oracle databasen og importer til Office Outlook..

Hvilket fil format kan det lade sig gøre med - og er der nogle som har en evt. løsning til at få det til at virker??
Avatar billede charlie37 Nybegynder
13. maj 2005 - 10:24 #1
kan du ikke bare gøre det via ODBC ??
Avatar billede speedytech Nybegynder
26. maj 2005 - 20:20 #2
Jo måske.. Svar
Avatar billede rene-fk Nybegynder
28. maj 2005 - 21:56 #3
Det kræver et lille hop gennem en Access database,
hvor du sammenkæder tabeller, vælg Outlook(), vælg den adressebog som skal opdateres,
sammenkæd tabel, vælg ODBC(), vælg den tabel du vil importere fra, lav en makro der ordner importen
fjing fjong fjask...

Held og lykke :-)