Avatar billede forfatterksl Nybegynder
26. marts 2005 - 15:20 Der er 8 kommentarer

Sorter i "Alle Programmer" i menuen start

Jeg har et lille problem med at sortere programmerne i Alle Programmer. Normalt ville man jo bare kunne højre-klikke og sige "Sorter efter navn", men åbenbart kan man overhovedet ikke højre-klikke i min menu.
Hvad gør jeg for at sortere?
Avatar billede screem_brille Novice
26. marts 2005 - 15:23 #1
højreklik på start, vælg egenskaber, customize (hvad det så end hedder på dansk, og vælg sorter)
Avatar billede thesurfer Nybegynder
26. marts 2005 - 15:41 #2
customize = højst sandsynligt "tilpas"..
Avatar billede screem_brille Novice
26. marts 2005 - 15:43 #3
ja selvfølgelig ved ikke lige hvad jeg tænkte på ;)
Avatar billede screem_brille Novice
25. maj 2005 - 20:16 #4
noget feedback måske ?
Avatar billede screem_brille Novice
23. september 2005 - 12:38 #5
hvorfor afviser du så mit svar ??
Avatar billede screem_brille Novice
24. september 2005 - 13:09 #7
tror jeg vil klage, ikke fordi han irriterer mig synderligt, men fordi det er lørdag og jeg har tømmermænd, det må være en fair nok grund *LOOL*
Avatar billede forfatterksl Nybegynder
26. september 2005 - 15:32 #8
Problemet er, at jeg ikke kan finde den. Sorry.
Jeg har dog opdaget, at når jeg åbner egenskaber kan jeg vælge imellem "Menuen Start" og "Klassisk version af menuen Start", hvor jeg har valgt den første, selvom der i "Klassisk version"'s tilpas faktisk ligger en "Sorter".
Den virker faktisk også godt nok, men det er med den følge, at jeg også bliver nødt til at vinke farvel til min XP-menu til fordel for "klassikeren"...
Kald mig bare besværlig!

- Jeg har for resten også prøvet at sætte menuen til klassisk, valgt sorter (og den sorterer), hvorefter jeg går tilbage til den normale (om psykologerne vil tillade det ord) menu, men så er det hele igen i uorden.