Avatar billede gmtails Nybegynder
21. marts 2005 - 13:41 Der er 48 kommentarer og
2 løsninger

jeg vil Købe en 3D chat

Hej igen jeg undskylder jeg har lave stavefejl nu har jeg ret dem

Hej all Eksperten Jeg har 10.000 Kr !! Jeg vil Købe et 3d chat men vor kan jeg Købe en til 10.000 Kr ? Vis dag er noget til og hjælp mig Så skrive Tak

Chat skal være en 3d Chat som N.dk ikke Så noget skod 3d chat som tjatten.dk og så noget det skal være en rigtig  godt chat jeg ved ikke vis man kan få en til 10.000 kr !!!

mvh. George
Avatar billede alaflam Nybegynder
21. marts 2005 - 13:52 #1
det er ikke så svært at lave sådan noget.

sæt dig ind i FLASH og PHP/MySQL så har du laver du det inden for de næste 3 måneder..

og du har eksperten.dk når du får brug for hjælp
Avatar billede alaflam Nybegynder
21. marts 2005 - 13:55 #2
Hvis du nu skriver de ting du gerne vil have mere præcis så forstår man hvad du vil

du kan ikke bare fortælle os du vil købe et hus :) når vi ikke ved hvor mange værleser ting og sager du gerne vil :)
Avatar billede gmtails Nybegynder
21. marts 2005 - 14:04 #3
okay og undskyld igen.  Jeg ved ikke vis du kender n. Dk CHAT jeg vil har en 3d chat så alle det bruger kan optage en bruger Købe lej og have Rum + ting så noget små ting dag skal være i en chat jeg ved ikke hvordan jeg skal fortælle jer i har måske noget ider
Avatar billede gmtails Nybegynder
21. marts 2005 - 14:07 #4
hej igen jeg skriver ikke 10.000 kr for sjov jeg mener det Nej eg vil ikke selv lave den...
Avatar billede keysersoze Guru
21. marts 2005 - 14:13 #5
husk at du kun må have et af det samme spørgsmål kørende - så husk lige at luk et af dem :)

En anden ting - 10.000 er måske mange penge, men hvis du vil have stort set en kopi af n.dk når du ikke særlig langt for de penge. Så jeg tror at du enten må sætte beløbet betydeligt op eller det ønskede niveau.

just my pow
Avatar billede gmtails Nybegynder
21. marts 2005 - 14:16 #6
hvem siger jeg vil har kopi af n. Dk JEG skriver jeg vil har en chat mener som n. Dk  det jeg mener det chat jeg skal har den skal være dag skal være rum + figurer + ting + lej så noget ting jeg skrive ikke jeg skal har en kopi af noget chatte
Avatar billede gmtails Nybegynder
21. marts 2005 - 14:22 #7
Hør den 3d chat skal ikke værd som Netstationen  den chat jeg vil har skal være en 3d chat med Rum og alt det ting og lej jeg ved ikke vis du har været på Netstationen før
Avatar billede gmtails Nybegynder
21. marts 2005 - 14:23 #8
du forstår mig nok ikke
Avatar billede keysersoze Guru
21. marts 2005 - 14:37 #9
Jeg mente nu heller heller ikke en direkte kopi af n.dk - men så lad mig omformulere det til "en chat noget lignende n.dk".

forstår dig fint - selvom det du skriver er fyldt med stave- og grammatikfejl - men jeg tror nu stadig at det du leder efter bliver stort set umuligt at skaffe for de penge. Hvis en freelancer skulle lave en sådan chat for de penge kunne vedkommende bruge max 2 ugers arbejde for at redde en bare nogenlunde hyre hjem og skal der både laves figurer, rum og anden grafik samt hele programmeringen skal det gå rigtig rigtig rigtig stærkt - så hurtigt at jeg tror det er noget nær umuligt.
Avatar billede gmtails Nybegynder
21. marts 2005 - 14:44 #10
Undskyld jeg er jo ordblind okay hvad er så Max Prisen  ?
Avatar billede gmtails Nybegynder
21. marts 2005 - 14:53 #11
Når jeg kommer nok hjem Igen kl 17 ses
Avatar billede glass Nybegynder
21. marts 2005 - 14:59 #12
Jeg har en 3dchat jeg har fået for nogle år siden.
Har aldrig brugt den, kan ikke huske hvordan/hvorfor jeg fik den.
Måske var det noget?
Avatar billede gmtails Nybegynder
21. marts 2005 - 16:06 #13
Hej Igen Jo det kan det Godt være er det Muligt og se en demo ?
Avatar billede glass Nybegynder
21. marts 2005 - 17:57 #14
joe,
skriv til hglass@ofir.dk så kan jeg sende et link når jeg finder et sted den kan ligge.
Avatar billede gmtails Nybegynder
21. marts 2005 - 17:59 #15
okay !!
Avatar billede glass Nybegynder
21. marts 2005 - 19:18 #16
Får jeg point's ?
Avatar billede gmtails Nybegynder
21. marts 2005 - 19:31 #17
JO JO skal
Avatar billede olebole Juniormester
21. marts 2005 - 20:17 #18
<ole>

Som udgangspunkt er teknologier som PHP og ASP ganske uegnede til chats. Insisterer man alligevel på at skrive en i PHP, kræver det, man er rigtig stærk i PHP og HTML/CSS/DOM/JavaScript ... eller Flash/ActionScript, hvis man vælger at lave den i det.

Hvis man mener, det ikke er svært at skrive en 3D-chat, er det meget sandsynligt fordi, man ikke selv har de nødvendige kompetancer. Der bliver ganske rigtigt skrevet et hav af den script-chats (det er en periode i de fleste koderliv, der skal overstås), men ud af alle de snesevis, jeg har set, har der været én god og en enkelt nogenlunde. Resten har været noget slam.
Script-chats performer som oftest elendigt - hvorfor de fleste udbydere da også har strenge forbud mod dem. Årsagen er, de sjældent bliver skrevet af dygtige programmører/kodere, da disse selv er kommet over den fase - og har indset, man bør bruge andre teknologier  :)

/mvh
</bole>
Avatar billede alaflam Nybegynder
21. marts 2005 - 20:28 #19
olebole, du har nogen lunde ret :)

men hvad betyder "kompetancer" ?
Avatar billede keysersoze Guru
21. marts 2005 - 21:06 #20
det ser ud som om at glass' svar er accepteret - og da accepterede svar skal være tilgængelige for alle brugere på eksperten kunne jeg da godt tænke mig en kopi også. Den må gerne sendes til kim@soze.dk

Kompetencer betyder kunnen eller egenskaber - altså hvad man som person kan finde ud af (eller måske ikke kan)
Avatar billede gmtails Nybegynder
21. marts 2005 - 21:41 #21
kopi  af hvad ?
Avatar billede keysersoze Guru
21. marts 2005 - 21:44 #22
det som glass har fået point for
Avatar billede gmtails Nybegynder
21. marts 2005 - 21:46 #23
okay her Jeg har lagt en på denne side http://hglass.frac.dk men IKK sig den til nogen
da frac ikke vil ha man ligger en chat på deres server :(

jeg har Kun Prøve en Demo af chat
Avatar billede gmtails Nybegynder
21. marts 2005 - 21:49 #24
er det godt Nok ?
Avatar billede olebole Juniormester
21. marts 2005 - 22:09 #25
alaflam >> 'kompetancer' er 'kompetencer' stavet forkert, sorry ... men derudover har soze vist forklaret, hvad jeg mente  ;o)
Avatar billede gmtails Nybegynder
21. marts 2005 - 22:11 #26
ok
Avatar billede keysersoze Guru
21. marts 2005 - 22:12 #27
det var vel nok en god chat - der står "Hej?"?
Avatar billede gmtails Nybegynder
21. marts 2005 - 22:14 #28
Nej han har slet den Igen han må jo ikke har chat der !! siger han
Avatar billede keysersoze Guru
21. marts 2005 - 22:15 #29
hvad er det så glass har fået point for?
Avatar billede gmtails Nybegynder
21. marts 2005 - 22:18 #30
Hør jeg har set demo af den chat i dag derfor skal jeg Købe den derfor lukke han den
Avatar billede alaflam Nybegynder
21. marts 2005 - 22:39 #31
men vi vil gerne se hvad du har givet point for ?
Avatar billede gmtails Nybegynder
21. marts 2005 - 22:42 #32
Hør jeg har Købe den chat + har jeg Lukker og slutter
Avatar billede dmcn Praktikant
21. marts 2005 - 22:44 #33
Jeg vil også gerne bede om en kopi af chatten - send den til david snabela gmta punktum info.

Samtidig vil jeg henvise til ekspertens regelsæt, www.exp.dk/regler.phtml, specifikt punkt 2.1.12, der lyder:
Det er ikke tilladt at: tildele point for en løsning, der ikke er tilgængelig for alle Eksperten.dk’s brugere.
Avatar billede gmtails Nybegynder
21. marts 2005 - 22:48 #34
Luk jeg har få det Svar Så er det slut med og Spørge du får ikke noget som helst
Avatar billede gmtails Nybegynder
21. marts 2005 - 22:51 #35
Jeg har fået det svært jeg søgte efter +  har jeg Købet den chat som jeg spurgte efter derfor er den nu lukke jeg vil ikke høre mer pis

Slut herfra.
Avatar billede keysersoze Guru
21. marts 2005 - 22:59 #36
hold da op en bittersmølf der kom frem der... Problemet er bare, at som du selvfølgelig har læst i eksperten regler så;

- tildeles der point skal løsningen være tilgængelig for alle
- der må der ikke både gives point og penge

Hvis ikke enten løsningen bliver tilgængelig for alle eller pointene leveres retur bliver begge brugere meldt for snyd og "sagen" overgår derfor til co-admin
Avatar billede dmcn Praktikant
21. marts 2005 - 23:03 #37
Og for god ordens skyld skal det nævnes, at jeg er coadmin. Du bør helt klart overveje at moderere dit sprogbrug samt ændre opførsel, med mindre jeg skal blive godt gammeldags knotten.
Avatar billede gmtails Nybegynder
21. marts 2005 - 23:04 #38
coadmin i min Røv smid lukke min IP fuck af du er nul og niks
Avatar billede dmcn Praktikant
21. marts 2005 - 23:06 #39
gmtails deaktiveres - hav en god weekend. :)
Avatar billede olebole Juniormester
21. marts 2005 - 23:19 #40
"coadmin i min Røv smid lukke min IP fuck af du er nul og niks"

... og så er det sagt! Jeg er helt sikker på, hvad det er, der er sagt - men det er fandeme sagt ...!!!

*ROTFLMAO* Guddommelig prosa ...!!!  :D
Avatar billede olebole Juniormester
21. marts 2005 - 23:23 #41
... godt, du har en bred rø ... ehhh ... ryg, David  ;o)
Avatar billede gmtails1 Nybegynder
21. marts 2005 - 23:24 #42
FUCK DIG olebole OG TAK FOR DU HJÆLP MIG SÅ SLIPPER JEG FRA DUM SPØRSMÅL BUMS
Avatar billede gmtails1 Nybegynder
21. marts 2005 - 23:24 #43
LUK ALT DET DU VIL BUMS
Avatar billede gmtails1 Nybegynder
21. marts 2005 - 23:25 #44
BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole BUMS olebole
Avatar billede olebole Juniormester
22. marts 2005 - 00:11 #45
Utroligt, hvad en chimpanse kan udrette med et keyboard  :D
Avatar billede keysersoze Guru
22. marts 2005 - 00:14 #46
så så - pas på at du ikke bliver kicked pga dit sprogbrug ;)
Avatar billede proviben Novice
22. marts 2005 - 07:48 #47
Point til Freud!
Avatar billede Hald Praktikant
22. marts 2005 - 07:51 #48
har han fået hans medicin idag ?
Avatar billede glass Nybegynder
22. marts 2005 - 15:51 #49
Jeg vil gerne sige det er mange måneder siden jeg har været her...
og har glemt lidt af reglerne...(vil nu læse dem igen)
så hvis en admin vil trække de 200 points fra min konto :)
Avatar billede montago Praktikant
19. december 2008 - 14:57 #50
LOL