Avatar billede onkelmor Nybegynder
21. marts 2005 - 08:29 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Farve site?

Hej

Jeg fandt for nylig en hjemmeside med 'nye' farver, hvor man kunne se hex koderne, men jeg glemte at gemme siden i mine bookmarks.
Så jeg vil høre om der er nogle derude der ved hvilken side jeg snakker om. Jeg har søgt på google, men kan ikke finde den side jeg søger.

MVH
Lasse
Avatar billede snowball Novice
21. marts 2005 - 08:35 #1
Avatar billede onkelmor Nybegynder
21. marts 2005 - 09:02 #3
Nej det er desværre ikke nogen af de sider. Det er sådan en side hvor brugere kan lægge farvekoder op til nye spændende farver. Øverst på forsiden er der en lille bjælke med en 'ny' farve. Kan det hjælpe?
Avatar billede doggy82 Praktikant
21. marts 2005 - 14:39 #4
"Nye farver" ?! Det er der da ikke noget der hedder...  :)
Vi mennesker kan opfatte elektromagnetisk stråling med bølgelængder fra 385nm til 705nm. Og man kan altså ikke ligepludselig finde på en ny farve.
Avatar billede onkelmor Nybegynder
21. marts 2005 - 14:52 #5
Slap af, det ved jeg jo godt. Jeg har også sat det i gåseøjne :) Men på siden var en menu der hed 'new colors', altså farver brugere havde uploadet
Avatar billede onkelmor Nybegynder
26. marts 2005 - 19:46 #6
Nu har jeg fundet den: http://www.colourlovers.com/
Avatar billede snowball Novice
26. marts 2005 - 19:49 #7
OK. Så husk venligst at lukke spørgsmålet ved selv at lave et svar som du så accepterer :)
Avatar billede onkelmor Nybegynder
27. marts 2005 - 09:42 #8
r0ger that