Avatar billede keld.c Nybegynder
27. marts 2001 - 18:46 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

internetforbindelse.

er der nogen der kan fortælle mig om der er nogen udbydere der tilbyder en forbindelse med ubegrænset tid til et fast abonement,jeg bor i et område hvor der ikke foreløbig kommer adsl
Avatar billede nomiz Nybegynder
27. marts 2001 - 18:47 #1
CyberCity
Avatar billede ®azzer® Nybegynder
27. marts 2001 - 18:52 #2
Avatar billede jasber Nybegynder
27. marts 2001 - 23:28 #3
Du ved det sikkert godt at TeleDK er igang med at lave nogle ADSL løsninger, der kan komme endnu længere ud i krogende - Se om du kan her

http://www.teledanmark.dk/internet/adsl/adslbestil.htm
Avatar billede bpedersen Novice
01. april 2001 - 11:50 #4
SONOFON kommer med FWA (Fixed Wireless Access) pr. 1/7. DVS. trådløs højhastighedsforbindelse, efter sigende op til 2 m/bit forbindelse. Og det skulle være med garanti for hastigheden, hvis man bestiller 512 kb linie er hastigheden min. 512 kb.