Avatar billede nikolan Nybegynder
17. marts 2005 - 00:50 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Guide/ vejledning til Front Page XP?

Hej!

Er der nogen der ved hvor man kan finde en begyndervejledning til FP XP, på nettet. Eller anden information så man kan komme  igang med at lave en hjemmside i FP. Den må gerne være på engelsk.

Nikolaj
Avatar billede michaels102 Nybegynder
17. marts 2005 - 03:04 #2
Jeg har en PDF bog der hedder Microsoft Office 2003 Super Bible.
Den omhandler godt hele office pakken incl. fp. men da en del af funktioner er de
samme kunne den måske være noget...

Hvis du vil have den, kontakt mig på mikkel@kabora.dk så finder vi ud af noget
Avatar billede phm0504 Nybegynder
17. marts 2005 - 07:10 #3
www.edutasia.dk har de noget udmærket materiale - en bog + en cd. Klik på Øvrige på siden.

---phm0504
Avatar billede nikolan Nybegynder
29. marts 2005 - 21:59 #4
Opret lige nogle svar, så kan i få 10 point hver.
Avatar billede phm0504 Nybegynder
29. marts 2005 - 22:12 #5
så er der svar

---phm0504