Avatar billede sebas Nybegynder
16. marts 2005 - 10:40 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Side med .pdf downloads

Jeg vil gerne lave en underside på min hjemmeside, hvor brugerne kan hente et .pdf dokument, dvs. enten åbne det eller gemme det på sin harddisk. Hvordan griber jeg dette an?
Avatar billede hammerhead Nybegynder
16. marts 2005 - 10:48 #1
Du laver en alm. side med links til dine pdf filer.

Du kan tilføje en forklaring:
Alle dokumenterne er i PDF-format og kræver at du har Adobe Reader installeret. Kan åbnes direkte i browseren. For at downloade, skal du højreklikke på linket og vælge [Gem destination som...].

Evt. med et link til adobe reader download siden til dem der ikke har readeren installeret.
Avatar billede hammerhead Nybegynder
16. marts 2005 - 10:50 #2
Avatar billede sebas Nybegynder
16. marts 2005 - 10:52 #3
Okay, det lyder nemt nok. Jeg har set nogle sider hvor linket er lavet som et ikon, som er samme ikon et pdf dokument har når man gemmer filen på sin computer. Er det et som kan hentes et sted?
Avatar billede hammerhead Nybegynder
16. marts 2005 - 10:54 #4
Du kan evt. se på adobes hjemmeside, eller tage et skærmbillede og beskære.
Avatar billede sebas Nybegynder
05. april 2005 - 09:28 #5
Vil du svare på spørgsmålet, så jeg kan lukke det?
Avatar billede hammerhead Nybegynder
05. april 2005 - 10:26 #6
Hej. Behold du bare point.
Avatar billede sebas Nybegynder
22. september 2005 - 14:00 #7
Lukker