Avatar billede kook Nybegynder
15. marts 2005 - 12:11 Der er 1 løsning

Fjernelse af vinduer (eller hvordan laver man en fuldskærms app)

Nu har jeg siddet og rodet en smule med Visual Basic Express 2005. Og jeg sidder og undrer mig om hvorvidt det er muligt at fjerne vindue og rammer, så man kun ser indholdet af en boks (som f.eks. i deres tutorial hvor man opretter en boks der fungerer som en webbrowser)?

Jeg håber jeg har udtrykt mig klart nok!

- kook
Avatar billede kook Nybegynder
18. marts 2005 - 12:54 #1
NM. Fandt ud af det.