Avatar billede chops Nybegynder
15. marts 2005 - 08:51 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Udfyldningsblanket pdf

Hej

Jeg har lavet en udfyldningsblanket i Adobe Acrobat Pro.

Det er meningen at folk skal kunne downloade den og udfylde, printe og gemme den. Men hvis de åbner den i Adobe Reader kan de ikke gemme. Kun udfylde og printe ...

Nogen der ved hvad man kan gøre?

Vh Chops
Avatar billede hammerhead Nybegynder
15. marts 2005 - 08:57 #1
Det kan som udgangspunkt ikke lade sig gøre at gemme data fra formfelter i den gratis reader.
Avatar billede chops Nybegynder
15. marts 2005 - 09:05 #2
OK - du siger som udgangspunkt.

Fint nok hvis man ikke kan- men hvis der er en løsning kunne det være fedt at prøve ...
Avatar billede hammerhead Nybegynder
15. marts 2005 - 09:16 #3
Der findes serverprodukter som kan tilføje muligheder for at gemme i reader, men de koster en bondegård, men prøv at kigge på: http://www.readersave.com/
Avatar billede chops Nybegynder
15. marts 2005 - 09:26 #4
Ok tak for hjælpen - hvordan er det lige jeg giver dig point?
Avatar billede hammerhead Nybegynder
15. marts 2005 - 09:36 #5
Behold du bare point.

Opret et svar selv. Derefter kan du markere dit navn på en liste over svar og tildele dig selv dine point.
Avatar billede chops Nybegynder
23. maj 2005 - 11:35 #6
:)