Avatar billede smask Nybegynder
13. marts 2005 - 18:15 Der er 4 kommentarer

Side skal stå centreret i browser

Hej,

Jeg lavet en html side med en top frame - samt head frame.

Dette vil jeg gerne have til at stå centreret i Browseren uanset hvilket skærmopløsning den bliver vist i.

Any ?

Thx :-)
Avatar billede alister_crowley Nybegynder
13. marts 2005 - 18:31 #1
1. Drop alle tanker om at bruge frontpage
2. Centrer din box horisontal med style="margin: auto;"
3. Centrer din box verticalt ved at sætte den i en en table, da <td> centrer verticalt automatisk, eller brug http://www.wpdfd.com/editorial/thebox/deadcentre4.html
Avatar billede smask Nybegynder
14. marts 2005 - 18:57 #2
Hej igen.

Hvordan vidste du at jeg brugte Frontpage ? :)

Dreamviever så ? eller hvad benytter du ?
Avatar billede alister_crowley Nybegynder
14. marts 2005 - 19:58 #3
Du har sjovt nok valgt kategorien:

HTML Editorer :: FrontPage

Jeg skriver alting i notepad, som alle personer der kan finde ud af at lave rigtige hjemmesider også gør.

WYSIWYG editoren er noget skrammel, og det gælder dem ALLE sammen.
Avatar billede mysenstein Novice
25. april 2005 - 16:39 #4
Hej Smask

Du skal naturligvis lave en frame på hver side af det du nu har. Den frame der er længst til venstre sætter du til (under rammeegenskaber) til at være bredde = 1 relativ. Og det samme med den anden ramme ... altså den længst til højre. Jeg har lavet et test set up du kan hente her: http://www.lowdown.dk/index_test.htm

Venlig hilsen
Lui