Avatar billede pertorp Nybegynder
13. marts 2005 - 02:06 Der er 2 kommentarer

Powerknap virker ikke altid

Det drejer sig om min Medioncomputer som jeg ellers er godt tilfreds med. Nogen gange når jeg starter stopper startprocessen lige før computeren skal finde cd/dvd drev, harddisk. Når den gør det bliver jeg nødt til at slukke/tænde på kontakten bag på kabinettet. Herefter starter den og alt virker. Er der nogen der kender til dette problem? Er der en tast på tastaturet jeg kan trykke på for at få startprocessen til at fortsætte?

Jeg er ny bruger så måske er dette den forkerte kategori. Hvad er den rigtige?
Avatar billede bennylarsen Nybegynder
13. marts 2005 - 09:57 #1
Medion i tyskland har en god support, men du skal angive typenummer, o.s.v. , så prøv deres FAQ, det kan tænkes, der er en løsning. Du har jo været meget sparsom med info om din PC!!

http://www.medion.de/
Avatar billede pertorp Nybegynder
13. marts 2005 - 22:54 #2
Min computer er en medion, 3.0 pentium 4 processor, 512 mb ram, windows xp home sp2, vist msi md5000 bundkort. Jeg har firewall, antivirus og antispyware programmer - opdaterede. Den er 1 1/2 år gammel.