Avatar billede gmtails Nybegynder
11. marts 2005 - 10:54 Der er 8 kommentarer

Table 'tails.bg' doesn't exist

BG Butikken

Table 'tails.bg' doesn't exist

Hej alle sammen er dag noget dag vil hjælp mig jeg søger bg Table  til min 3d chat
Avatar billede bromer Nybegynder
11. marts 2005 - 17:15 #1
Nu er jeg flink og skriver, hvad alle tænker. Forventer du at folk springer til og prøver at hjælpe dig? Du har åbenbart et problem med din database fordi tabellen bg ikke er oprettet. Selvom det er åbenlyst for enhver er det også helt umuligt at hjælpe dig når du ikke beskriver dit problem yderligere. Så vil du for fremtiden ikke tage dig lidt bedre tid og så komme med et bedre set oplysninger. Alt andet er spil af din og vores tid.
Avatar billede gmtails Nybegynder
11. marts 2005 - 17:34 #2
Hej igen undskyld jeg skriver det igen jeg har ikke tabellen til den derfor spørger jeg bare vis en eller anden vil give mig tabellen til Så bruge kan købe bg
Avatar billede bromer Nybegynder
11. marts 2005 - 18:01 #3
hvilket produkt er det du snakker om?
Avatar billede gmtails Nybegynder
11. marts 2005 - 18:04 #4
Jeg har et 3d chat på http://www.gmfox.dk/3Dchat/index.php
også gå du ind på Butikker  Tryke på  Køb andre BG'er
Avatar billede bromer Nybegynder
11. marts 2005 - 18:07 #5
hvor har du hentet den chat fra?
Avatar billede gmtails Nybegynder
11. marts 2005 - 18:08 #6
hvor har du hentet :S Jeg har Købe den fra en af min venner Hvorfor ?
Avatar billede bromer Nybegynder
11. marts 2005 - 18:18 #7
Ja fordi hvis det var et produkt du havde hentet kunne det være at vi havde en chance for at hjælpe dig. Men hvis det er noget du har købt kan det være du skal snakke med ham du har købt det af.
Avatar billede gmtails Nybegynder
11. marts 2005 - 18:21 #8
Undskyld han er så dum som en dør kan du ikke selv gå ind på chat og se?