Avatar billede trailer Nybegynder
10. marts 2005 - 18:53 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Windows beskadiget fil.

Windows kunne ikke starte,fordi denne fil er beskadiget eller mangler.<Windows-rod>/system32/ntoskrn1.exe.
Genindstaller en kopi af overstående fil.Jeg kan godt starte pc efter 3-4 forsøg ved at trykke på enter.Hvad er der sket?og hvordan kan det blive rettet?Jeg er lidt på herrens mark fordi jeg ikke selv vil rode med det da jeg ikke har så meget pc-erfaring.Håber på hjælp,og det må godt " skæres ud i pap".

                Venlig hilsen trailer.
Avatar billede arlet Juniormester
10. marts 2005 - 18:56 #1
Avatar billede trailer Nybegynder
10. marts 2005 - 21:43 #2
Tak for svaret.Jeg tør ikke rode med det,da jeg ikke er inde idet. Håber at få en til at ordne det.

                            Venlig hilsen trailer(nybegynder)
Avatar billede kingomand Novice
11. marts 2005 - 08:58 #3
Hej efter du har startet op så læg i xp cdromen i drevet. Når den starter op så luk den.
Gå derefter i kør og skriv dette : "sfc /scannow" uden de her tegn" Husk mellemrummet.
Så bliver dine styrefiler rettet, du kan ikke ødelægge noget.
Avatar billede trailer Nybegynder
11. marts 2005 - 13:19 #4
Tak for svaret.Det er en Amitech PC MM Lite 1790 så der fulgte 3 recovery cd med.1-version 20.11.2-version 20.3-version 20.
Amitech har svaret at jeg skal indlæse recovery-cd,og hvis det ikke virker skal de have den til rep,da det kan vætre en harddiskfejl.

                                        V.H.trailer
Avatar billede kingomand Novice
11. marts 2005 - 13:41 #5
Fint nok med de recovery cd'er så længe du ikke har ændret på din pc.
Hvis du selv på et tidspunkt skifter et eller andet ud ( forbedre grafikkortet - ram eller hvad ved jeg) så virker det ikke mere. Det er ihvertfald min erfaring. Men så kan du altid få hjælp til en alm. formatering.
Ha det godt.
Avatar billede trailer Nybegynder
11. marts 2005 - 15:42 #6
Kan det være i min iver efter virus(Spybot-SpywareG-SpywareBla)bruger jeg,og her kommer synderen nok RegCleaner som jeg brugte 2 gange og har nok ikke sat mig ordentlig ind i dens virkemåde.Den er fjernet!Hvis det er tilfældet ja så er det nogle dyre lærepenge.Så må recovery cd' ind i maskinen.Ja hvis man ikke vil høre må man ---

                  V.H god weekend og tak for hjælpen.trailer.