Avatar billede nisv Nybegynder
08. marts 2005 - 23:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

filbeskyttelse med .htaccess - nu med undtagelser

Hej Eksperter.

jeg har lavet mig en .htaccessfil som virker. Desværre lidt for godt. Jeg vil gerne kunne holde ét subdir åbent i mængden af beskyttede subdirs, idet disse er varierende.

Jeg har læst et sted, at løsningen er at lave en ny .htaccess i den pågældende dir, der så vil gælde frem for den anden øverst i hierarkiet. Desværre stod der ikke hvad den skulle indeholde.

Mit eget bud ville være "Allow from all" der hvor der ellers ville stå "require valid-user", men dette virker desværre ikke.

Nogen der kan fortælle mig de magiske ord, der ophæver beskyttelsen "require valid-user" fra den øverste .htaccessfil?

Gracias
Avatar billede thesheriff Nybegynder
09. marts 2005 - 07:15 #1
Prøv med

Allow from all
Satisfy any
Avatar billede nisv Nybegynder
09. marts 2005 - 10:11 #2
Der var de magiske ord :-)

Smid et svar sherif
Avatar billede thesheriff Nybegynder
09. marts 2005 - 10:14 #3
Feed me :)