Avatar billede tuvixn Nybegynder
07. marts 2005 - 22:59 Der er 4 kommentarer

Redirect IIS kald fra en server til en anden

Jeg har et setup med 2 servere (W2k3), en frontend og en backend. På frontend har jeg installeret IIS 6.0 og på backend ligger JBoss 4.0.1.

Jeg vil nu gerne ha' lavet setupet sådan, at hvis jeg skriver ipadressen på frontend, i en browser, skal kaldet sendes videre til JBoss'en på backend.

Jeg har læst noget med nogle isapi filtre, men jeg kan ikke rigtig få det til at virke.

/Caspar Nielsen
Avatar billede screem_brille Novice
07. marts 2005 - 23:08 #1
Det er så netm som det kan være ;) under properties for dit website på frontend serveren (og under jome directory) vælger du redirect og indtaster adressen.
Avatar billede tuvixn Nybegynder
07. marts 2005 - 23:19 #2
Er jeg så ikke på forhånd nød til at vide, hvilken url jeg vil redirecte til. Det er ikke altid den samme den skal redirectes til. Hvis jeg f.eks. skriver: http://frontend/test/servlet/showForm?id=10&name=test skal dette redirectes til: http://backend/test/servlet/showForm?id=10&name=test. Parametrene i URL'en vil ikke være de samme hver gang og jeg kan derfor ikke angive dem i adressen under instillinger.

/Caspar Nielsen
Avatar billede screem_brille Novice
07. marts 2005 - 23:24 #3
Hmm så har jeg intet bud. (og det var jo heller ikke lige hvad du spurgte om til at starte med...)
Avatar billede tuvixn Nybegynder
07. marts 2005 - 23:26 #4
Jeg beklager hvis jeg fik formuleret mig lidt uklart til at starte med.