Avatar billede ttopholm Nybegynder
07. marts 2005 - 21:45 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Se ydelser på hver website

Findes der et program, hvor man kan se hvad hver enkelt website man har bruger af ydelser, Jeg kører IIS 6.
Avatar billede screem_brille Novice
07. marts 2005 - 22:12 #1
Hvilket OS ? (er det f.eks windows 2003 (-web edition) er det indbygget.
Avatar billede ttopholm Nybegynder
07. marts 2005 - 22:17 #2
windows 2003 std
Avatar billede screem_brille Novice
07. marts 2005 - 22:19 #3
Kig på hvilke ting du kan overvåge med performance under administration ;)
Avatar billede ttopholm Nybegynder
07. marts 2005 - 22:23 #4
Ja, men jeg kan ikke se hvad hver enkelt website bruger af ydelse
Avatar billede screem_brille Novice
07. marts 2005 - 22:27 #5
hmm mystisk, jeg kan da vælge om jeg vil se en graf for alle sites, eller for hvilket som helst af de sites der hostes på serveren.
Avatar billede ttopholm Nybegynder
07. marts 2005 - 22:29 #6
hvor gør du det
Avatar billede ttopholm Nybegynder
07. marts 2005 - 22:49 #7
Fandt det, men hvordan kan jeg se om mine websites bruger en masse ressourcer, fordi de er dårligt lavet. med uendelige loops og sådan noget
Avatar billede screem_brille Novice
07. marts 2005 - 22:54 #8
Hmm det kan jeg ikke svare på lige pt, kan ikek huske hvad der er af muligheder at overvåge, men ellers kan du jo validere din(e) sider på http://validator.w3.org/ (mener også den kontrollerer links gyldighed)