Avatar billede japping Nybegynder
05. marts 2005 - 15:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke logge eksternt på Coppermine.

Jeg har følgende system:
SERVER: WinXP, Apache,PHP,MySQL,MySQLAdmin,Coppermine.
PC: WinXP,IE

Når jeg sidder på serveren kan jeg logge ind som bruger på Coppermine uden problemer. Men når jeg forsøger at logge ind fra min anden PC på intranettet, får jeg velkomsthilsen uden at blive logget ind på brugerens konto.

Nogen der kan give nogle input til løsning af dette problem ?
Avatar billede sukos Juniormester
05. marts 2005 - 17:27 #1
Kender ikke Coppermine, men det er vel servernavn der er problemet?
altså det er defineret som kun localhost?
Avatar billede japping Nybegynder
05. marts 2005 - 17:41 #2
Jeg er ikke helt med på hvad du mener.
Når jeg tilgår serveren for at aktivere Coppermine-siden skriver jeg http://192.168.2.199/cpg132/index.php og får startsiden vist korrekt. Men brugeren kan ikke logge ind :-[

Jeg har fået et hint om, at det sikkert er Apache-serveren der er sat forkert op.

Hvad mener du med "altså det er defineret som kun localhost" ?
Avatar billede sukos Juniormester
06. marts 2005 - 11:43 #3
Kender som sagt ikke Coppermine, men på deres side kan jeg se der er noget "admin" noget i Coppermine.
Så prøv at logge ind som admin, og se om ikke du kan finde noget?

Og ellers, den Comp du prøver at logge ind med, den accepterer vel cookies?
Avatar billede japping Nybegynder
14. marts 2005 - 08:33 #4
Jeg lukker dette spørgsmål, idet jeg tror at det er Apache serveren der volder mig problemer.