Avatar billede sebastianrosen Nybegynder
04. marts 2005 - 21:42 Der er 26 kommentarer

Problemer med film

dav jeg har hentet en film over bittorrent, problemet er bare at jeg ikke får en avi, mpeg eller wmv fil.. tværtimod får jeg en masse små filer der hedder "tgnd-done.r00" og så op til "tgnd-done.r48" samt en masse andre fil navne..

Nogen der ved hvordan jeg får det til at fungere?
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
04. marts 2005 - 21:46 #1
tror ikke du skal søge hjælp her på eksperten da det ikke lyder til det er helt lovligt det du har gang i!
Avatar billede majsmarken Nybegynder
04. marts 2005 - 21:46 #2
De skal udpakkes/samles ved brug af Winrar programmet.
Kan sakses på DK ved
http://www.rarlab.com/rar/wrar342dk.exe
Avatar billede jokkejensen Novice
04. marts 2005 - 21:47 #3
det er pakket med rar.. men få lukket spørgsmålet... men ok, der findes lovlige film på bittorrent, men her må vist ikke diskuteres p2p programmer generelt
Avatar billede sebastianrosen Nybegynder
04. marts 2005 - 21:49 #4
Ja hvem siger det er en ulovlig fil.. mange lovlige filer bliver lavet til bittorrent.
Avatar billede jokkejensen Novice
04. marts 2005 - 21:51 #5
The girl next door 2004.. dvd rip ... gu fanden er det da en ulovlig fil ?!?
Avatar billede jokkejensen Novice
04. marts 2005 - 21:52 #6
få nu bare lukket spørgmålet, inden en co admin blander sig :)
Avatar billede melange Nybegynder
04. marts 2005 - 21:52 #7
sebastianrosen << men kan du finde bare *en* lovlig film som er pakket i rar på den måde.
Avatar billede melange Nybegynder
04. marts 2005 - 21:55 #8
...fx kunne du lige vise os hvad det er for en torrent-fil du har brugt. Det er i hvert fald nok til at overbevise mig om at det du har gang i er lovligt.
Avatar billede jokkejensen Novice
04. marts 2005 - 21:57 #9
Avatar billede boxer Nybegynder
04. marts 2005 - 21:57 #10
Jokkejensen>> Jeg har lige set ekspertens regler igennem og jeg kunne ikke se nogen steder at det skulle være ulovligt. Kan du ikke lige smide et link til det sted hvor det står at det er ulovligt at diskutere p2p?

tgnd kan nok være mange ting - du ved ikke om det rent faktisk er en ulovlig fil.
En person er ikke skyldig fordi du mener der er noget der indikerer det.

Vi kan nemt blive enige om at der ikke skal foregå ulovligheder på eksperten, men når det ikke er 100% sikkert synes jeg faktisk ikke du kan tillade dig at fremstille sebastianrosen som lovbryder.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
04. marts 2005 - 21:59 #11
Tihi - <jokkejensen> - hvordan ved du at "tgnd" => "The girl next door" ??? HVIS det ER den så har du ret...
Avatar billede boxer Nybegynder
04. marts 2005 - 21:59 #12
Og ja lad du bare en coadmin se på spørgsmålet - der er jo rent faktisk noget der hedder trailers.
Avatar billede boxer Nybegynder
04. marts 2005 - 22:02 #13
iøvrigt skal det ikke bevises at noget er lovligt. Uskyld skal ikke bevises - heller ikke på eksperten. Hvis du mener han er skyldig må du bevise det istedet for at komme med injuriende bemærkninger.
Avatar billede jokkejensen Novice
04. marts 2005 - 22:02 #14
jeg kan finde ud af at bruge google.com ? søg på "tgnd-done.nfo", endvidere har jeg IKKE udtalt min mening om p2p programmer, bare at jeg bestemt mener at man ikke må diskutere dem her..
Avatar billede jokkejensen Novice
04. marts 2005 - 22:02 #15
lol en trailer pakket med rar...
Avatar billede melange Nybegynder
04. marts 2005 - 22:04 #16
ulrikchristensen << hmm - ja. situationen er jo egentlig lidt absurt. Det er *korrekt* at det er lovligt at diskutere p2p - og det er *korrekt* at "tgnd-done.r00" i _teorien_ kunne väre mange ting.

Men i praksis er der jo ingen tvivl! Hvem herinde kan med god samvittighed sige at de har den mindste tvivl om hvorvidt det spørger har gang i er lovligt eller ej?

Jeg synes bare det er absurt at denne slags spørgsmål er "lovlige".
Avatar billede jokkejensen Novice
04. marts 2005 - 22:06 #17
spørgsmålet har ikke en skid om p2p at gøre, han kan bare ikek finde ud af at pakke den ud med winrar, ... derfor finder jeg det passende han smider et svar og får det lukket...
Avatar billede boxer Nybegynder
04. marts 2005 - 22:06 #18
Jeg mente nu heller ikke p2p generelt.
Du har bevisligt brudt loven ved at fremstille sebastianrosen som kriminel. Du har påstået at han har begået en kriminel handling men du har ikke bevist det.
Læs lidt om injurielovgivningen.
Avatar billede jokkejensen Novice
04. marts 2005 - 22:07 #19
hehe ok den læser jeg i morgen så.. nu vil jeg i sofaen og se cast away... men jeg vil da med 100% sikkerhed side at det er the girl next door, og kunne nemt vise links der bekræfter det.. men så vil JEG overtræde lidt regler...
Avatar billede boxer Nybegynder
04. marts 2005 - 22:08 #20
melange>> Vi er enige. Men som sagt kan vi ikke være sikre. Der er jo ingen tvang til at deltage i dette spørgsmål.

jokke>> Hvad du finder passende kan jeg ikke se er relevant.
Avatar billede melange Nybegynder
04. marts 2005 - 22:20 #21
...og siden ingen på hele jorden er i tvivl om hvorvidt vores käre spørger har gang i noget ulovligt synes jeg (på trods af slappe regler!) at spørgsmålet skal lukkes og spørger skal have en advarsel fra coAdmins.

spøgsmål som *helt åbenlyst* omhandler ulovligheder bør behandles som ulovligheder.

men selvfølgelig - problemmet kunne jo løses let ved at vores käre spørger bare ville bevise sin uskyld. Det kan da ikke väre sjovt at väre offer for en sådan diskution - så hvorfor ikke bare vise os den torrent-fil så vi kan se at det er lovligt det du har gang i.
Avatar billede jokkejensen Novice
04. marts 2005 - 22:25 #22
hehe jeg vil også gerne se den :).. det kan jo være beviset :)... og jeg vil se linket inden 2 timer... med mere end 20 seeds :)
Avatar billede boxer Nybegynder
04. marts 2005 - 22:26 #23
Ja så er det jo først det bliver ulovligt :o)
Og ja, jeg er da også ret overbevist om at i har ret i jeres påstande.
Men hverken dig, mig eller nogen anden kan, i en situation som denne, tillade sig at bede spørger om at lukke spørgsmålet. Vi er ikke politibetjente på eksperten - det har vi coadmin til. Hvis et spørgsmål skal lukkes pga. mistanke om ulovligheder er det coadmin der skal gøre det.
Avatar billede jokkejensen Novice
04. marts 2005 - 22:28 #24
"få nu bare lukket spørgmålet, inden en co admin blander sig :)"

mit citat... jeg siger ikke han skal lukket det.. jeg fraråder ham at lade det fortsætter... men ok..
Avatar billede boxer Nybegynder
04. marts 2005 - 22:32 #25
Ja nu skal vi jo heller ikke fare i totterne på hinanden, så godt ord igen :o) Jeg bryder mig bare ikke om at se en fyr blive jordet uden grund. Og som jeg før har skrevet, betyder det ikke så meget for mig at der højst sandsynligt er en grund, når det ikke kan bevises.
Avatar billede snowball Novice
05. marts 2005 - 21:59 #26
sebastianrosen er blevet deaktiveret (han lukkede dog selv sin konto først) da en hurtig søgning på Google netop bekræftede 04/03-2005 21:51:54 hvilket Eksperten på ingen måde vil hjælpe med.

Snowball / CoAdmin