Avatar billede kdissing Nybegynder
04. marts 2005 - 09:24 Der er 5 kommentarer

Font Crusti

Jeg skal bruge fonten Crusti ER som er brugt til coveret på "Ringenes Herre" eller en der ligner. Jeg kan kun finde den hvor jeg skal betale for den. Er der nogen der ved om den kan downloades gratis et sted fra?
Avatar billede stone Forsker
04. marts 2005 - 13:27 #1
tag et billede af fonten og prøv her...

http://www.myfonts.com/WhatTheFont/
Avatar billede kdissing Nybegynder
04. marts 2005 - 15:03 #2
Jeg ved hvad fonten hedder. Det jeg er på jagt efter er hvorfra den kan downloades uden at skulle betale for den.
Avatar billede stone Forsker
04. marts 2005 - 18:13 #3
jo men den laver også en liste med fonte som ligner...
Avatar billede kdissing Nybegynder
06. marts 2005 - 21:09 #4
Det har du ret i. Der er mange alternativer, men desværre er de allesammen købefonter. Du kender ikke en god gratis side?
Avatar billede stone Forsker
06. marts 2005 - 21:37 #5
næ... ikke for øjeblikket