Avatar billede jensk Nybegynder
02. marts 2005 - 12:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

ved indtastning i søge felt på Google går explorer ned med fejl

Jeg har fået et problem ved indtastning i søgefelt på google, explorer melder om en fejl og lukker, jeg har prøvet at geninstallere explorer, men det hjalp ikke.
Jeg har haft virus fornylig men skal være clean nu.
Kan nogen hjælpe?
Avatar billede sollie Nybegynder
02. marts 2005 - 12:24 #1
Har du prøvet at køre med pands software's online virus scanner?
Problemet kan være at der er en virus som ikke bliver fanget af en installeret virus scanner.
Du kan finde deres online virus scanner på denne url: http://www.pandasoftware.com/activescan/com/activescan_principal.htm
Avatar billede nicoladen Nybegynder
02. marts 2005 - 19:07 #2
Jeg har præcis samme fejl!
Jeg fandt 2 forskellige virusser. Jeg brugte Kasparskys engangsscan og Stinger.exe fra Mcafee.
Desuden har jeg kørt Trendmicro's housecall og har PCcillin installeret.
Jeg har kørt Seek&Destroy og Adaware SE.
Man indtaster sine ord i browseren (ligegyldigt om det er firefox eller Internet explorer) Den tænker et øjeblik, hvorefter dencrasher med fejl.
Jeg har været inde i registreringsdatabasen og undersøge de respektive ændringer som de virusser jeg fik skulle have foretaget.

jeg vil prøve den Panda, men jeg tror ikke det hjælper.

Hvis der er nogen der kan komme med et svar vil jeg gerne give 100 point for svaret.
Avatar billede nicoladen Nybegynder
04. marts 2005 - 11:13 #3
Nå, jeg reinstallere :/