Avatar billede chodeof72 Nybegynder
01. marts 2005 - 19:01 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

hvordan får jeg migrated en 2000server til en 2003 server

har spugt om noget ligende før
men det blev ikke helt det samme.

min W2K Server

køre kun domainer og dns

Igen Active directory service eller ligenden.

hvordan får ejg den så fortalt at nu er det "tid"
til at den skal flyttes
Avatar billede chodeof72 Nybegynder
01. marts 2005 - 22:26 #2
jo men den skal flyttes over på en anden server
derfor SKAL den flyttes på en eller anden måde
Avatar billede pempem Nybegynder
02. marts 2005 - 20:44 #3
Hejsa, der er mange metoder, det gælder om at finde den der passer i din situation. De 2 links som Lysemose har skrevet er fine.
Som jeg læser det, skal du have flyttet din srv til ny HW og i den forbindelse vil du gerne opgrd til W2K3. En mulighed vil være, at lave endnu en 2000 DC i domænet på det nye HW og når alt er replikeret/flyttet over på den, kan man lave en inplace opgrd ved at smække cd'en i, som Lysemose siger