Avatar billede speedpete Nybegynder
25. februar 2005 - 21:06 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

en gratis SMTP relay

Findes der en gratis SMTP-relay i stil med http://www.dyndns.org/services/mailhop/outbound.html ?
Avatar billede arne_v Ekspert
25. februar 2005 - 21:08 #1
Hvis der gør, så vil den modtage 1 milliard spam mails om dagen !
Avatar billede jokkejensen Novice
25. februar 2005 - 21:13 #2
brug dog din ISP, eller webhost's ...
Avatar billede screem_brille Novice
25. februar 2005 - 21:21 #3
arna_v ikke nødvendigvis, den kan jo kræve login, og stadig være gratis ;)
Avatar billede arne_v Ekspert
25. februar 2005 - 21:36 #4
Jo men hvis det er gratis hvordan undgår man så at spammere opretter en konto hver
dag, sender spam, bliver lukkert, opretter ny konto ...

Kontant betaling upfront skal nok holde den slags væk
Avatar billede screem_brille Novice
26. februar 2005 - 01:08 #5
Arne_v er vi enige om, men der er jo måder hvor man kan sikre sig rimelig godt, og stadig være gratis, men ja det findes nok ikke (men man kunne nemt lave sådan en service, som ville holde folk spammere væk)
Avatar billede speedpete Nybegynder
07. juli 2006 - 08:59 #6
lukker