Avatar billede Mik2000 Professor
25. februar 2005 - 20:52 Der er 1 kommentar og
1 løsning

MMserverscripts connection til db problem

Hej

Jeg har installeret PHPact og kan i den forbindelse lave sider med ADODB connection til database (kaldet php4). Nu har jeg så en enkelt side hvor dette skal bruges. Men resten af siden er lavet med den normale måde.

Når jeg så bruger den nye skal jeg lave en ny connection. Det gør jeg så og laver et nyt navn.

Men problemet er at når den er oprettet så kan dreamweaver ikke finde de andre recordset mv. Dette har jeg fundet ud af skyldes filen MMHTTPDB som ligger i MMserverscript mappen. Denne bliver nemlig ændret.

Men kan det ikke lade sig gøre at kører med begge connections på samme tid. For det kan virke når det ligges op, men da dreamweaver ikke kan finde det kan man ikke arbejde videre med siden.

Er der nogle der har en løsning?
Avatar billede Mik2000 Professor
16. marts 2005 - 23:56 #1
HJÆÆÆÆÆÆLP
Avatar billede Mik2000 Professor
04. april 2005 - 01:58 #2
Har fundet ud af det