Avatar billede tzinck Novice
25. februar 2005 - 08:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Website med flere sprog

Jeg vil gerne lave et site med flere sprog, men vil gerne være fri for at lave den på slavemetoden.

findes der en måde, hvor man på een gang kan lave siderne med flere sprog i stedet for at lave en side med hvert sit sprog ?
Avatar billede jokkejensen Novice
25. februar 2005 - 08:55 #1
har du kendskab til nogen form for server script ?
Avatar billede tzinck Novice
25. februar 2005 - 09:11 #2
en lille smule php (meget lidt)
Avatar billede jokkejensen Novice
25. februar 2005 - 09:36 #3
så benyt dette.. smid din tekst i en database.. en tabel der hedder en og en der hedder dk... lav så en session, ud fra hvilke httprequest brugeren har som foretrukket sprog, er den ikke dansk tager du fra DK tabellen eller EN
Avatar billede tzinck Novice
25. februar 2005 - 10:07 #4
Hmmm - det lyder simpelt, men sort snak for mig i praksis.
Avatar billede tzinck Novice
05. april 2005 - 16:14 #5
nå, ikke