Avatar billede pote Nybegynder
23. februar 2005 - 23:14 Der er 5 kommentarer

Stifinder - søgeassistenten

Når jeg søger med "et ord eller en sætning i filen" -uanset om der er filnavn/*.* eller ingen filnavn- får jeg ikke resultat fra mange af mine filtyper men tilsyneladende søges der kun i specifikke filtyper. Hvordan får jeg stifinder til at søge i alle filtyper i det valgte "Søg i"(mappe ect.).
Avatar billede haverslev Novice
23. februar 2005 - 23:24 #1
Prøv
Start stifinder - ”windows tast + E ” - klik på Funktioner, klik på Mappeindstillinger, klik på faneblad Vis.
Sæt prik i "Vis skjulte filer og mapper" – Anvend.
Avatar billede gratis Nybegynder
23. februar 2005 - 23:55 #2
og vil du vride den sidste kop vand ud af søgninger ka du til føje denne opskrift til registreringsdatabasen http://www.winguides.com/registry/display.php/1250/
Avatar billede imbrdk Nybegynder
24. februar 2005 - 11:14 #3
Prøv at gå ind i regbasen og gør følgende:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\ContentIndex.
dobbeltklik på FilterFilesWithUnknownExtensions sæt data værdien fra 0 til 1.
Avatar billede hcma Novice
24. februar 2005 - 11:16 #4
eller
start stifinder -> klik på søg -> alle filer og mapper -> flere avancerede instillinger -> Feltet Filtyper "alle filer og mapper" ->
Avatar billede hcma Novice
24. februar 2005 - 11:17 #5
der mangler noget :(
Feltet filtyper ..... -> ving så af de steder du har brug for.