Avatar billede guldhammer72 Novice
21. februar 2005 - 12:44 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Investor søges

Jeg søger en eller flere personer som økonomisk vil hjælpe med at få siden her op og køre -> http://www.frip.dk/manworld/

Økonomisk kan der blive tale om enten medejerskab, eller reklame.

Siden er et fodboldmanagerspil, og bliver lavet i ASP, siden har ikke fået noget navn endnu.

Siden bliver programmeret af Carsten Garborg, og ved medejerskab har du/I også mulighed for at få indflydelse på udvikling af siden.

Siden koster 2000 at lave, plus evt. et beløb for at inplentere efterfølgende udviklinger i spillet, og så skal siden hostes.

For mere info, kontakt kargaen@gmail.com
Avatar billede keysersoze Guru
21. februar 2005 - 13:02 #1
hvordan managerspil? virtuelt, ud fra real-life resultater eller noget helt tredie?
Avatar billede guldhammer72 Novice
21. februar 2005 - 16:11 #2
Hov, jeg glemte at skrive hvad DU/I får ud af det:

Du/I får ca 15.000 -> 20.000 aktive brugere, og store muligheder for at tilpasse vores muligheder for sponsorpenge, (kig på www.vman.dk og hattrick, de har ca 10.000 -> besøgende om måneden), samt et velfungerende site, med muligheder for at indføre brugerbetaling, og merchandice, senere hen.
Avatar billede guldhammer72 Novice
21. februar 2005 - 16:11 #3
Noget i stil med www.vman.dk
Avatar billede punnishment Nybegynder
01. marts 2005 - 23:46 #4
Jeg kan godt se at de to andre sider har succes, men hvorfor tror du det også vil holde stik med din side? Hvad er/bliver der specielt ved din side, som de andre ikke har? Eller er din bare en kopi af de andre? Fortæl nærmere...
Avatar billede tomb3 Nybegynder
31. marts 2005 - 04:51 #5
Skal du slå www.vman.dk skal du først og fremmest kunne byde på noget nyt.
Det andet site er kendt og har mange brugere, hvorfor skulle folk skifte til dit site?
En anden ting er designet, hvilket hænger en smule.. Ville være en god idé at gøre noget ved det, inden siden bliver skudt i lufen.
Avatar billede guldhammer72 Novice
21. maj 2005 - 01:11 #6
Okay, lukker