Avatar billede 3dmaxer.dk Nybegynder
24. marts 2001 - 17:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Forslag til øget brugervenlighed

Om det er foreslået før ved jeg ikke - jeg har i hvert fald ikke set det.

Hvad med at man kan tilmelde sig en kategori. Hver gang der så bliver stillet et spm. modtager man en mail med fx overskriften til spørgsmålet.
Man abonnerer ikke på selve spørgsmålet, men kun på kategorien. Dvs. een mail når der oprettes et spm. i denne kategori.

På denne måde bliver man hurtig opmærksom på at der er stillet et spm. i et af sine favoritkategorier. Det bevirker også at der kommer hurtigere svar fra personer der interesserer sig/ved noget om emnet.

Er det helt hen i vejret? eller hvad synes I andre?
Avatar billede htx98i17 Professor
24. marts 2001 - 17:33 #1
Den funktion findes allerede under dine indstillinger.
Avatar billede 3dmaxer.dk Nybegynder
24. marts 2001 - 17:35 #2
ok, min fejl - sorry
Avatar billede htx98i17 Professor
24. marts 2001 - 17:35 #4
np :-)