Avatar billede spacejam Nybegynder
20. februar 2005 - 11:51 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvordan spærre man et bestemt IP adr. i linksys Router

Jeg har en linksys ruouter hvor jeg ønsker at spærre for et bestem IP adr. så man ikke kan komme ind på de sider som henviser til denne side.

Hvordan gør jeg det.

Mvh Spacejam
Avatar billede levich Nybegynder
20. februar 2005 - 12:32 #1
Hvilket modelnummer af Linksys?
Avatar billede spacejam Nybegynder
20. februar 2005 - 12:34 #2
Linksys trådløs model WRT54G
Avatar billede levich Nybegynder
20. februar 2005 - 12:46 #3
Har set manualen igennem ftp://ftp.linksys.com/pdf/wrt54g_ug.pdf, men kan ikke finde noget, desværre. Måske kan en anden "ekspert" svare dig i stedet.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
20. februar 2005 - 13:20 #4
i ovenstående manual på side 30 (53) står der om internet filtre. Jeg har ikke tid lige nu til at forklare, eller læse det igennem, men kik lige der om det ikke løser dit problem.
Avatar billede spacejam Nybegynder
20. februar 2005 - 15:11 #5
Jeg syntes ikke jeg får den samme skærmbillede op på min setup som den der er i manualen, jeg har kun noget der hedder block services, Website blocking by URL adr. og website blocking by keyword. ikke noget med en IP adr.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
21. februar 2005 - 06:47 #6
hvilken firmware version har din Router? Jeg skal prøve at guide dig (via min egen wrt54g) men det kan tideligst blive ved 17 tiden.
Avatar billede james_t_dk Juniormester
22. februar 2005 - 08:19 #7
Kikkede i min router i går og det er korrekt siden i routeren ser list anderledes ud, end i manualen, men det står rimeligt godt beskrevet på den side du skal rode på, jeg kan lige skrive i eftermiddag hvad siden hedder i Routeren!
Avatar billede james_t_dk Juniormester
23. februar 2005 - 06:31 #8
På denne adresse kommer du direkte ind på filter siden: http://192.168.1.1/Filters.asp
Avatar billede spacejam Nybegynder
26. februar 2005 - 13:53 #9
Er det der hvor der står Website blocking by URL adr. den skal tastes ind.
mit firmware er version 2.02.7