Avatar billede logitech33 Nybegynder
19. februar 2005 - 17:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

.htacess newbie

Hej Experter ..

Min .htaccess fil ser sådan ud  og jeg skal have lavet en begrænsning således at man skal kom til fileren via main page, jeg har nogen billeder folk hotlinker.. og jeg har også noget musik some folk hotlinker ( musik der der over 50 år gammel). hvordan laver man begrænsning

# -FrontPage-
IndexIgnore .htaccess */.??* *~ *# */HEADER* */README* */_vti*
Options -Indexes
PerlSetVar AuthFile gmail/qmail/urmail/donthackmemail/mppass.txt
AuthName "Mail Me for Password"
AuthType Basic
require valid-user
<Limit GET POST>
require valid-user
order deny,allow
deny from all
allow from all
</Limit>

<Limit PUT DELETE>
order deny,allow
deny from all
</Limit>
Avatar billede maabjerg Nybegynder
19. februar 2005 - 17:29 #1
Prøv på www.webcafe.dk der finder du meget hjælp angående .htaccess)
Avatar billede logitech33 Nybegynder
19. februar 2005 - 17:35 #2
jeg kan ikke bruge webcafe.dk ... de bruger en anden slags .htaccess ..
Avatar billede logitech33 Nybegynder
23. februar 2005 - 17:43 #3
lukke spm. efter om intet svar.. anyhow takker maabjerg