Avatar billede charley78 Novice
18. februar 2005 - 14:46 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

animerede gif'er pludseligt døde.

kan nogen svare mig på hvordan det mon kan være at gif'erne på flg. to sider ikke længere går igang:

http://www.charlotte-andreasen.dk/animation.html
http://www.charlotte-andreasen.dk/ansigt.html

... og måske komme med en anvisning på hvad jeg skal ændre i koderne for at få dem til at virke igen.
De plejede at fungere upåklageligt, men lige nu har jeg rettet i menuerne på siden og har derfor gemt filerne igen - altså uden at ændre noget som helst ved opsætning af billed-filerne - og vupti, duer de ikke!!? ... meget besynderligt!
Avatar billede kalp Novice
18. februar 2005 - 14:48 #1
de virker godt så ligner mere noget med din browser
Avatar billede charley78 Novice
18. februar 2005 - 15:56 #2
tak for svar. Det kan du så nok have ret i. Ved du - eller en anden - hvilken funktion jeg skal ændre?
Avatar billede kalp Novice
18. februar 2005 - 15:59 #3
for 2 dage siden hjalp jeg en der havde samme problem.. her var det hans firewall.. zonealarm som gjorde det.. så har du zonealarm installeret?
Avatar billede charley78 Novice
18. februar 2005 - 16:01 #4
yes! - jeg tjekker sagerne ud!

Skal du ikke have points?
Avatar billede kalp Novice
18. februar 2005 - 16:19 #5
Jeg ligger da et svar:)
Avatar billede kalp Novice
18. februar 2005 - 16:20 #6
du kan  se løsningen på det med zonealarm her
http://www.eksperten.dk/spm/591124
Avatar billede charley78 Novice
19. februar 2005 - 12:54 #7
grazias!

:o)