Avatar billede droida38 Nybegynder
18. februar 2005 - 13:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Lille program til PocketPC (Mac adresse)

Jeg har brug for et lille program til Pocket PC (Windows CE) som kan aflevere PDA'ens MAC adresse, enten til stdout eller til en fil.

Er der nogen her som kan den slags? Jeg er villig til at betale for at få løst opgaven.
Avatar billede dennisbj Nybegynder
15. marts 2005 - 10:48 #1
kan du ikke tjekke den når den er koblet til computeren?
Avatar billede droida38 Nybegynder
23. marts 2005 - 16:46 #2
Joh men det var jo med det, som med som meget andet man gerne vil have et program til - automatisering.
Avatar billede dennisbj Nybegynder
23. marts 2005 - 16:50 #3
tjjjo så skal vi jo over i lidt ripper/hacker tools som netstumpler måske? er det på wifi du gerne vil tjekke mac adresser eller?