Avatar billede jnrmgs Juniormester
18. februar 2005 - 11:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Visning af web-side ved forskellige opløsninger

Hej!

Jeg er i gang med redesigne min hjemmeside. Se http://john-nissen.dk/jernbaneside2/index.htm.

Jeg vil gerne have noget luft i højre og venstre side, lige nu 200 pixels. Problemet er at menuerne ikke kan vises, når man kører i lavere opløsning, 800x600 og 1024x768.

Jeg har også prøvet at lave det i procenter, men det kan stadig ikke være der.

Kan man lave det sådan at jo mindre opløsning, jo mindre bliver "luften" i siderne, altså ved f.eks. 800x600, er "luften" væk. Prøv eksempelvis http://www.tv2.dk

På forhånd tak!
Avatar billede levich Nybegynder
18. februar 2005 - 11:17 #1
Jeg vil foreslå at du ikke laver siden i frames, men i stedet anvender tables.
Avatar billede levich Nybegynder
18. februar 2005 - 11:20 #2
Hvis du død og pine vil have frames, så vil jeg igen anbefale at du kun har rækker og ikke kolonner. Så kan du lave tables i hver række for sig.
Avatar billede jnrmgs Juniormester
22. februar 2005 - 19:32 #3
Jeg har nu fundet frem til hvordan man laver siderne med ASP-includes i stedet.

Man tak for forslagene!