Avatar billede hotpop Novice
24. marts 2001 - 11:06 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Liste med snydere... ADMIN KIG HER!!!

Var det ikke en mulighed at lave en liste med brugere som er snuppet i at snyde så man kan undgå folk som xcisisten/halen: http://www.eksperten.dk/spm/59186
Avatar billede a-torsten Nybegynder
24. marts 2001 - 11:11 #1
Det har været ope før her på eksperten, og jeg mener at admin sagde at det var ikke deres plan....

Du kan jo evt selv lave en side med navnene på snyderne...

-Anders

PS: Hvis du en anden gang vi anmelde snydere, så mail info@eksperten.dk . Det er rimeligt træls at 10 % af alle spørgsmål er \"ADMIN KIG HER\"......
Avatar billede hotpop Novice
24. marts 2001 - 11:18 #2
Jeg mailer dem HVER gang jeg ser en snyder, men jeg ville høre hvad andres syntes om min ide´!
Avatar billede a-torsten Nybegynder
24. marts 2001 - 11:21 #3
Det er en fin ide, tror bare ikke det kommer her på eksperten. Det er måske en ide som en bruger kan lave......

-Anders
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
24. marts 2001 - 12:30 #4
A-torsten -

Det er fint at maile dem hvis det bare virkede. http://www.eksperten.dk/spm/58866. Se nederst. Igen får jeg at vide at jeg skal lade være med at oprette et spørgsmål, men intet sker der jo.

1. Folk har ingen mulighed for at forsvare sig.
2. Vi andre har så heller ingen mulighed for at genkende den samme e-mail adresse senere hen.

Ja, jeg så gerne den her diskussion om snydere flyttet langt væk, men som alt andet herinde er det vigtigt at alle kan følge med.

/Nikolaj
Avatar billede hotpop Novice
24. marts 2001 - 20:33 #5
.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
25. marts 2001 - 16:43 #6
Hvis det kommer, bliver det som et tilvalg til ens \"indstillinger\". Det bliver ikke foreløbig, fordi vi prioriterer tid brugt på \"snydere\" meget lavt. Vi skal udvikle positivt og ikke restriktivt !