Avatar billede xstt Nybegynder
17. februar 2005 - 11:43 Der er 2 kommentarer

Min forside ved opstart af internet explorer

Hej,har lige købt en pc,så jeg er meget grøn.Min startside på internet exp. er Amitech`s side. Vel, ok.
Men det "ikon" med den grønne pil øverst til venstre hvor man kan bladre i siderne der hvor jeg tlfældigvis er, ER VÆK!
Den pil har også en tekst som "tilbage"
Hvordan får jeg den tilbage??
Mvh.Stein
Avatar billede jps6kb Novice
17. februar 2005 - 11:45 #1
Du kan højreklikke på menuen (den grå linie øverst) og klikke på "Standardknapper" Så skulle det komme tilbage ;)
Avatar billede th-thomsen Nybegynder
17. februar 2005 - 14:21 #2
eller gå op i view -> toolbars -> customize .. || så kan du finde dem der, i venstre side, hvor du så kan tilføje dem.